גדרות לגינה – בשביל התחושה הטובה שלכם

גדר תוכל להעניק לכם בטחון ולספק לכם תחושת פרטיות, אם רק תבחרו בגדר הנכונה לכם. הצוות המקצועי של חברת טרלידור מספק לכם את כל המידע הדרוש לכם על גדרות לגינה.

 

קצת על גדרות

גדר היא קיר מפריד שנועד לתחום או להוות גבול בין מקומות שונים. כאשר אנחנו מדברים על גדרות לגינה, אנחנו מתכוונים לגדר שנועדה להוות מחיצה בין שטח הגינה לבין רשות הרבים. יש כאלה שאוהבים שהגינה שלהן פרוצה לרשות הרבים, אולם קיימות סיבות שונות להניח גדר בכל זאת.

 

גדר אלומיניום

פרטיות ובטחון

הסיבה הראשונה להתקנת גדר היא פרטיות. הגינה היא המקום הפרטי שלכם ואתם לא מעוניינים להיות חשופים לרחוב. על ידי שימת גדר מתאימה תוכלו ליהנות מחיץ מרשות הרבים ולהתנהל בנוח בגינתכם. בנוסף, גדר תספק לכם גם תחושת ביטחון על ידי מניעת כניסת אנשים זרים או חיות לא רצויות אל החצר. כמו כן, במידה ויש לכם ילדים קטנים באוהבים לשחק בחוץ, תוכלו להיות רגועים ולדעת שהם נשארים בתחומי החצר.

סוגי גדרות

קיימים סוגים שונים של גדרות לגינה, וכדי לבחור את הגדר המתאימה לכם יש להכיר את הסוגים השונים. הגדרות המרכזיות הן גדר חיה, גדר קלאסית וגדרות המשלבות חומרים שונים.

 

גדר חיה

גדר חיה היא בעצם צמח המהווה גדר. גדר כזו תהיה יפה וירוקה, אולם יש לה מספר חסרונות. ראשית גדר כזו לא תהווה חציצה מלאה בין הגינה לרחוב, כיוון שהיא עשויה לכלול פתחים שונים. בנוסף, גדר שכזו זקוקה לטיפול שוטף ולהשקיה יומיומית.

 

גדר קלאסית

אם אתם מחפשים גדר שבאמת תהווה חייץ מרשות הרבים כדאי שתשקלו בחירה בגדר הקלאסית. זוהי גדר אטומה העשויה בדרך כלל מחומר רציף, או מסורג צפוף. גדר שכזו תאפשר לכם פרטיות מקסימלית. הגדר הקלאסית עשויה בדרך כלל מאלומיניום, וניתנת לעיצובים שונים ולצביעה בצבעים מגוונים.

 

גדרות המשלבות חומרים שונים

בנוסף לגדר הקלאסית ישנן גדרות לגינה המשלבות חומרים שונים. כך למשל, תוכלו לבחור בגדר המשלבת בין אלומיניום לזכוכית. הזכוכית תוסיף לגדר עיצוב מיוחד, ואם תבחרו בזכוכית צלולה יחסית תוכלו ליהנות גם מתאורה נוספת בתוך החצר. בחירה בזכוכית צלולה תהיה יעילה במיוחד בחצרות חשוכות יחסית להן גדר גבוהה.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך