תג מחירה

גדרות משולבות זכוכית

סדרת גדרות מדגם “משולב זכוכית” מעניקה מראה מזמין לצד אפשרויות עיצוב מגוונות מבחינה חומרית, המאפשרים פרטיות ומיגון מרבים לבית. ניתן לשלב זכוכית עם גדר פרופילים קלאסית ובדגמים נוספים בהתאמה אישית. בליווי צוות טרלידור, ניתן לענות באופן אידיאלי על צרכי הפרטיות, העיצוב והסגנון המתאים לך. עם רמת גימור גבוהה וחומרי גלם איכותיים, מציעה סדרה זו נראות שאומרת כולה אמינות ויוקרה.

$20.00

חשוב לדעת

השילוב בין האלומיניום לזכוכית, לגמרי השילוב המנצח של ביטחון ויופי.

הדגם יכול להיות משולב קוביות זכוכית או פסי זכוכית, על מנת לאפשר ללקוח עוד סגנון עיצוב אסתטי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ללא עלות וללא התחייבות

ממתינות לכם

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

שני כהן
תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת
טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

שני כהן
הקצב הדינמי שמאפיין את עולם העיצוב והאדריכלות, דורש מאיתנו חדשנות ויצירתיות כדי להבטיח הצלחה בפרויקטים...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת
סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

שני כהן
כשזה מגיע לפתרונות אבטחה מעוצבים, טרלידור שומרת כבר שנים על מעמדה כחברה המציעה מוצר אמין...
המשך קריאה
  • #אלומיניום
  • #זכוכית
  • #מיגון
  • #מעקות
  • #מעקות למרפסת

גדרות אלומיניום

כאשר אנחנו חושבים על אפשרות של הגנה מכל מיני גורמים כמו פגעי מזג האוויר או פורצים כדאי להכיר את גדרות האלומיניום שיש להם אפקט מאוד מועיל בהקשר הזה. היתרונות שלהם גדולים כי הם גם עמידים וגם נראים בצורות הכי חדישות וכך גם החוזק שלהם בהתאם לחומר.

בצורה הזו ישנם את כל האופציות שצריך- גם הגנה מפני כל מיני גורמים, גם חציצה בין המרחבים החוץ והפנימי וגם יופי מבחינת נראות. כיום יש אפשרות לעשות את גדרות האלומיניום בצבעים שונים, צורות וכמובן גדלים. המנעד הזה יוצר תחושה של שילוב נהדר.

כאשר אנחנו מדברים על גדרות לגינה יש הרבה סוגים כאלו מעץ, מברזל מבמבוק, פלסטיק, אלומיניום, ברזל ואפילו מאבן.  ולכן חשוב להתאים אתגדר אלומיניום הגדרות למראה הכללי של הבית והחצר. למשל אם יש פרגולות מעץ, חשוב שהגדר תהיה עשויה מעץ.

גדרות שעשויות מאבן או בטון הם נפוצות ובנאליות. המראה שלהם יכול להיות בנאלי ומיושן ואפילו קר. אפשר להוסיף להם גדר עץ או גדר אלומיניום כדי שהם יקבלו מראה מיוחד יותר. ובדרך כלל צריך שהגדר תהיה אטום כדי לשמור על פרטיות.

יתרונות נוספים הם שגדרות אלומיניום לא מחלידות או סובלות מבלאי כמו גדרות אחרות אלא הם מחזיקות מעמד להרבה שנים. כלומר גדרות אלומיניום הן איכותיות ולא נשברות. בנוסף, גדרות אלומיניום לא חשופות לפגיעות מצידם. טרמיטים וחרקים שונים לא יכולים לכרסם לאט לאט. באופן הזה, ניתן להנות מהגדר לאורך שנים רבות.

חשוב לבדוק לגבי הוותק והניסיון של החברה בשוק. כמו כן, השוואת מחירים יכולה לעזור לכם להבין איזו חברה לוקחת מחירים גבוהים מדי, איזו מהן גובה מחירים נמוכים מדי, ואיזו חברה שומרת על מחירון עם מחירים ממוצעים שמעידים על עבודה הוגנת ומקצועית. כדאי גם לקבל המלצות מחברים ומבני משפחה. בנוסף, חשוב לוודא שאתם יוצאים לדרך עם חברה שיכולה לספק לכם שירות טוב וזמין.

גדרות אלומיניום לגינה

יש הרבה סוגים של גדרות לגינה. יש גדרות שעשויות מעץ, מברזל מבמבוק, פלסטיק, אלומיניום, ברזל ואפילו מאבן. לכן כדאי להתאים את הגדרות למראה הכללי של הבית והחצר. אם יש לכם פרגולות מעץ, חשוב שהגדר תהיה עשויה מעץ.  יש גדרות לגינה שעשויות מאבן או בטון. המראה הזה הוא די נפוץ ומיושן, ואפילו בעל מראה קר.

לכן אפשר לגרום לגדר שעשויה מאבן או בטון להיראות חמה יותר באמצעות הוספה של גדר מעץ או גדר אלומיניום כדי להקנות לגדרות האלו מראה עיצובי ומיוחד יותר. מי שרוצה פרטיות למשל יאהב גדרות שיהיו גבוהות וצפופות יותר ובהרבה מקרים אפילו אטומות.

יש הרבה שאוהבים את המראה המיוחד והכפרי של גדרות מעץ. גדרות מעץ דורשות חידוש ותחזוקה. מי שיש לו זמן יוכל להתעסק עם הצביעה והחומרים המיוחדים שיש לצבוע את הגדרות שעשויות מעץ. לכל אחד יש את הטעם והשיקול שלו בבחירה של גדרות לחצר.

כך למשל מבחינת החומרים גדרות שעשויות מאלומיניום, הם הגדרות הכי פופולריות שמחזיקות מעמד הרבה שנים. אפשר גם לשלב את גדרות האלומיניום עם חומרים אחרים כמו זכוכית, עץ ועוד. גם הסביבה שבה אתם גרים, חשובה לבחירה של החומר ממנו יהיו עשויות הגדרות שלכם. למשל אם אתם גרים באזור סואן, חשוב שהגדר תהיה מבודדת מרעשים חיצוניים כמו תנועה רבה בכביש שסמוך לבית שלכם.

מי שגר באזור סואן, חייב לבודד את הרעש החיצוני, באמצעות בנייה של גדר שעשויה מבטון. גם גדרות צפופות יוכלו לבודד מרעש אבל גדרות הבטון מבודדות רעש סואן יותר. כדאי להתאים את סוג הגדר חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום הגדרות שיוכלו לייעץ ולהתאים לכם את הגדר הכי מתאימה.