מחפשים דרך להוסיף יופי ואיכות חיים לחצר האחורית שלכם? כדאי שתתקינו פרגולה מאלומיניום

מתגוררים בבית פרטי? במידה והנכם נמנים עם אלו שאוהבים ליהנות מכל העולמות ומעוניינים להתקין בחצר פתרון הצללה ואו קירוי איכותי שהנו פרקטי ואלגנטי, שאז יתכן ופרגולה מאלומיניום היא בדיוק המוצר שאתם מחפשים!

היא מתאפיינת במקסימום עמידות אבל במינימום תחזוקה, תוך כדי הפחת רוח חיים בחצר האחורית שלכם והפיכתה לפינת חמד נעימה, מטופחת ומזמינה. אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים שמאז ומעולם הייתה לפרגולות המסורתיות מעץ שליטה כמעט בלעדית בתחום ההצללה.

אלא שבעשור האחרון זוכה הפרגולה מאלומיניום לדריסת רגל חזקה בשוק, וכיום אפשר להיתקל בה בשטחים ציבוריים ובמרחבים פרטיים, החל מגני שעשועים, פארקים, מוסדות חינוך, עמדות המתנה ופינות ישיבה ציבוריות, וכלה בחצרות, מרפסות, גינות וגגות.

פרגולה למרפסת

מקסימום עמידות במינימום תחזוקה

יתרונה המרכזי של הפרגולה מאלומיניום נוגע לכושר העמידות הגבוה שלה בתנאי חוץ, ללא חשש להחלדה, התקלפות, סדיקה ואו דהיית צבע. יתרה מכך, בשל תכונותיו של האלומיניום, הפרגולה שומרת על המראה החדש והרענן שלה גם לאחר שנות שימוש ממושכות.

לצורך ההשוואה, הפרגולה מעץ דורשת תחזוקה שוטפת הכוללת, בין השאר, חידוש הצבע ותוספת שכבת הגנה אחת לכמה שנים, כך שלאורך הזמן חוסכת הבחירה בפרגולה מאלומיניום לא מעט כסף, זמן ומאמץ.

בהקשר זה, מבהירים המומחים של קבוצת טרלידור שכול הפרופילים ורכיבי המתכת מבית החברה עוברים בשלבי הייצור תהליך של זיקון שנועד להקשיח את האלומיניום, וכן גלוון דו צדדי למניעת שיתוך, צביעה אלקטרוסטטית וקלייה בתנור. כל אלו נועדו לשמר את המראה המקורי של הפרגולות במשך שנים רבות.

אינה מצריכה התאמות והכנות מוקדמות בטרם התקנתה

את דגמי הפרגולות ניתן לסווג בשתי קטגוריות שהן פרגולה עומדת ופרגולה תלויה (פרגולה מרחפת). הפרגולה העומדת מאופיינת בארבעה עמודי תמך המקובעים אל הקרקע, או לחלופין שני עמודי תמך וחיבור אל הקיר.

הפרגולה המרחפת איננה נשענת על הקרקע, אלא מחוזקת לקיר באמצעות מותחנים מיוחדים. מסיבה זו, היא אידאלית למרפסות. האלומיניום ניחן במשקל נמוך, הן ביחס לעץ והן ביחס למתכות אחרות. פרגולה מרחפת מעץ ניתנת להתקנה מעל לקירות יציבים בלבד.

אלא שגם במקרה זה, היא נדרשת להיות קטנת ממדים, על מנת שלא להעמיס על המבנה בהיבט ההנדסי. בנסיבות הללו יש לפרגולה מאלומיניום יתרון משמעותי מעצם היותה קלת משקל. זאת ועוד, בשל משקלו הנמוך של האלומיניום, הפרגולה קלה ומהירה להרכבה וגם אינה מצריכה התאמות והכנות מוקדמות.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך