תג מחירה

שערים דגם פרופילים

בעיצוב נקי ובשילוב טכנולוגיית ייצור ייחודית, חברת טרלידור מאפשרת לך ליהנות משער כניסה פונקציונאלי שיהפוך לחלק בלתי נפרד מעיצוב חזית הבית שלך. ב”דגם פרופילים” ניתן להניח את הפרופילים עצמם בצפיפות משתנה, ולייצר פרטיות בנקודות רגישות, לצד אוורור ופתיחות היכן שמתאים מבלי להתפשר על בטיחות ומיגון הבית. לנוחות מרבית, ניתן לבחור מתוך קטלוג ידיות, לצרף תיבת דואר ואף לשלב בין מספר דגמים ועיצובי פרופילים.

$20.00

חשוב לדעת

טרלידור הינה החברה היחידה בארץ אשר פיתחה 14 מידות שונות של פרופילי 24, על מנת לספק ללקוחות מגוון אפשרויות עיצוב.

טרלידור פיתחה שיטה בלעדית לחיבור הפרופילים למסגרת ללא ריתוך, דבר המקנה רמת גימור גבוהה ועמידות לאורך זמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ללא עלות וללא התחייבות

ממתינות לכם

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

שני כהן
תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה...
טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

שני כהן
הקצב הדינמי שמאפיין את עולם העיצוב והאדריכלות, דורש מאיתנו חדשנות ויצירתיות כדי להבטיח הצלחה בפרויקטים...
סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

שני כהן
כשזה מגיע לפתרונות אבטחה מעוצבים, טרלידור שומרת כבר שנים על מעמדה כחברה המציעה מוצר אמין...

תפקידו של השער בחזית הבית

לשערים לבית יש תפקיד מכריע בשיפור הבטחון, האסתטיקה והפונקציונליות של הנכס. בין אם זה שער כניסה מפואר לאחוזה או שער פשוט לבית פרברי, בין אם זה דגם פרופילים או דגם אטום, מבנים אלה משרתים מספר מטרות שחורגות מעצם היותם מחסום פיזי. במאמר זה נחקור את המשמעות של שערי בית והשפעתם על נכס.

 

שערים לבית מותקנים בעיקר כדי להבטיח את הביטחון והפרטיות של הנכס. הם פועלים כגורם מרתיע בפני פולשים פוטנציאליים ואנשים בלתי מורשים, ומספקים תחושת ביטחון והגנה לתושבים. על ידי התקנת שער, בעלי בתים יכולים לשלוט במי שנכנס לרכושם, ובכך להפחית את הסיכון לגניבה, ונדליזם או איומים ביטחוניים אחרים. בעולם של היום ובישראל בפרט בו הבטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות, השקעה בשער יציב ואמין חיונית לכל בעל בית.

 

שער מעוצב יכול להעלות באופן מיידי את ערך הנכס על ידי שיפור מראה הבית, ולהוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום. בין אם זה שער הייטק, שער פרופילים קלאסי, עיצוב אתני או בילוב זכוכית – הסגנון והחומר של השער יכולים להשלים את המאפיינים האדריכליים של הבית ולהעצים את המשיכה החזותית שלו. בנוסף, ניתן להתאים שערים כך שישקפו את האישיות והטעם של בעלי הבית, תוך הצהרה על אורח חייהם והעדפותיהם.

 

בנוסף לאבטחה ואסתטיקה, שערי הבית ממלאים פונקציה מעשית על ידי מתן נוחות וקלות גישה. שערים אוטומטיים המצוידים בשלט רחוק או בטכנולוגיה חכמה מאפשרים לבעלי בתים להיכנס ולצאת מנכסיהם בלחיצת כפתור בלבד, וחוסכים זמן ומאמץ. זה מועיל במיוחד עבור אנשים עסוקים או משפחות עם מספר כלי רכב, מכיוון שהוא מייתר את הצורך בפתיחה וסגירה ידנית של השער בכל פעם שהם באים או הולכים.

 

שערי בית יכולים גם לעזור להגדיר גבולות וליצור תחושה של סגירה עבור חללים חיצוניים כגון גינות, חצרות או שבילים. על ידי תיחום אזורים שונים של הנכס, שערים יכולים לשפר את זרימת התנועה, לשפר את הארגון וליצור סביבה חיצונית מובנית ומגובשת יותר. הם יכולים גם למנוע מחיות מחמד או ילדים להסתובב ולהבטיח את שלומם בתחומי הנכס.

 

שערי בית הם יותר מסתם מחסומים פיזיים; הם מרכיבים חיוניים התורמים לאבטחה, לאסתטיקה ולפונקציונליות של נכס. בין אם זה לשיפור הבטחון, הוספת משיכה ויזואלית, שיפור הנוחות או הגדרת גבולות, שערים ממלאים תפקיד חיוני בהפיכת הבית להרגיש כמו בית.