גדרות: לא מה שחשבתם

אין ספק כי גדר מהווה דבר חשוב ביותר בכל בית פרטי. הגדר מקיפה את הבית ומעבר לעובדה שהיא משדרגת את הנראות הוויזואלית שלו, היא גם מציעה הגנה על דיירי הבית וגם מעניקה פרטיות לדייריו. כיום ניתן למצוא חברות שונות אשר מציעות גדרות להתקנה, אך אם אתם רוצים לבחור את הגדר המתאימה ביותר לביתכם, כדאי שתכירו את הגדרות המתקדמות, המעוצבות והאיכותיות אשר מציעה חברת טרלידור.

כיצד בוחרים גדר נכונה?

ביתו של אדם הוא מבצרו וכל אדם רוצה להרגיש הכי מוגן בביתו. בכדי להגן על הבית ודייריו מפני פריצות, כדאי ביותר להתקין גדר סביב הבית. הגדר צריכה להיות בטיחותית, מעוצבת ואיכותית. יש למקם אותה בצורה נכונה ועל כן, יש לבחור בחברה המתמחה בתחום גדרות אשר תאפשר לכם לבחור את הגדר המדויקת לכם ובד בבד, תציע לכם התקנה מקצועית של הגדר.

טרלידור מציעה לכם מגוון רחב של גדרות ברמת גימור גבוהה לבית. מגוון הדגמים שהחברה מציעה מותאם לשלל סגנונות עיצוביים וכן לצרכים פונקציונאליים לרבות: נוחות, פרטיות ועמידות. החברה ידועה בפתרונות מיגון ברמה הגבוהה ביותר ועל כן, כל גדר שהיא מציעה תהווה את הבחירה הנכונה עבורכם.

גדרות

סוגי גדרות

בין סוגי הגדרות שחברת טרלידור מציעה ניתן למצוא:

גדרות דגם פרופילים – מדובר על גדר שניתן לתכנן אותה בהתאם למידת הפרטיות אשר נדרשת לכל לקוח וזאת על יד הנחה של פרופיל הגדר בזווית. גדרות בדגם פרופיל מציעות מראה מודרני, קליל ומנותק הקרקע, כך שלא יהיה לכם צורך להתפשר על הפרטיות שלכם ובד בבד, תהנו מתחושה מוגברת של ביטחון שאיננה פוגמת באסתטיקה.

סוג נוסף הוא גדרות הייטק צף. מדובר על גדרות שמציעות עיצוב דק ועדין למעטפת של הבית. הדגם של גדר הייטק יוצר קלילות ומגיע במגוון רחב של סוגי גימור כאשר המטרה היא ליצור התאמה גבוהה בהתאם לסגנונות עיצוב מגוונים. לגדרות הייטק יש מנגנונים חשמליים והפרופילים של הגדרות מונחים במרווחים קבועות על מוטות תמיכה וכך מציעים מראה רציף עד לחזית של המבנה.

עוד סוג של גדר שניתן למצוא הוא: גדר דגם אתני. מדובר על גדר חוץ אשר מגיעה עם עיצוב ענתיקה ורטרו בסגנונות שונים ומיגון איכותי בטכנולוגיית ייצור מתקדמת. את הגדרות בסדרה האתנית ניתן למצוא במגוון צבעים ועיצובים שונים. הגדרות הללו מספקות הגנה מקסימלית מפני קרני UV.

עוד סוג גימור של גדר שחברת טרלידור מייצרים הוא גדר בחיתוכי לייזר. מדובר על גדר שמציעה טווח רחב של עיצובים אלגנטיים ועד עיצובי אוונגרד חד פעמיים. הגדרות בחיתוכי לייזר מציעות לכל לקוח מגוון אפשרויות שלם ויוצא דופן. ניתן למצוא גדרות אלומיניום שמשלבות זכוכית, פיתוחים ודוגמאות משרביה ועוד. כמו כן, ניתן לעצב גדר מהסוג המדובר בהתאמה אישית.

סוג נוסף של גדר שניתן למצוא הוא גדר בדגם הי פאלאס. מדובר על גדר שמציעה מענה מקסימלי לכל לקוח שמחפש ביטחון ומיגון הנדרש ובד בבד חציצה מושלמת בין הרחוב לבין הבית. מדובר על גדרות אשר עשויות מאלומיניום וניתן לעצב אותן באופן צף או צמוד לקרקע. אפשר להתאים את מתאר הגדר בצורה מדויקת לתכנון הבית ולמאפייני החוץ שלו.

מדוע חשוב לבחור גדר איכותית לבית?

כאשר מדובר על גדר לבית שלכם, בהחלט לא כדאי להתפשר. בסופו של דבר, המטרה של הגדר היא להעניק לכם ביטחון מקסימלי בתוך ביתכם וכן, לאפשר לכם להנות מפרטיות ועל כן, שווה להשקיע על גדר איכותית, שעונה הן על הצרכים הפונקציונאליים והן על הצרכים הדקורטיביים העומדים על הפרק וזאת בכדי שהיא תשתמש אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך שנים רבות.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך