מגמת ההתחדשות בתחום מעקות החוץ

אנו עדים בישראל לתנופת בנייה ומימוש פרויקטים קבלניים מוצלחים בהיקף עצום בישראל. התחדשות עירונית, תכנון ובנייה של פארקים ומרחבי פנאי בקנה מידה עירוני ושכונתי, הקמת מבני ציבור ומוסדות חינוך – וזו רק ההתחלה. המשותף לכולם הוא החוויה המשמעותית שפרויקטים אלו מייצרים כלפי חוץ ונראותם במרחב הציבורי. גם בפרויקטים כאלו, קבלנים מובילים מקדישים את תשומת הלב גם לפרטים הקטנים שמרכיבים את התמונה הגדולה. בטרלידור, אנו מזהים מגמה חדשה המלמדת רבות על צרכי השטח – החזרה אל מעקות אלומיניום שמאפיינת היום את תחום מעקות החוץ בכל המגזרים.

מגמת ההתחדשות בתחום מעקות החוץ

איכויות החומר מאפשרות מגוון רחב של עיצובים, תחזוקה נוחה לטווח ארוך במיוחד ומראה על-זמני שיבטיח כי הפרויקט שיוצא כעת לפועל תחת ידיך, יישאר רלוונטי גם בעוד שנים. חברת טרלידור מעניקה לקבלנים את מעטפת השירותים המלאה שתאפשר ניהול פרויקטים בראש שקט ומקצועי.

השינויים בהעדפות חומרי גלם

במשך תקופה לא מבוטלת, שימשו מעקות אלומיניום למדרגות חיצוניות, מרפסות וחללי חוץ אחרים כסטנדרט ברוב מיזמי הבנייה והבטיחו יציבות ובטיחות במראה מודרני. הייתה לכך סיבה מצוינת, מדובר בחומר נוח לעיבוד, פרקטי, עמיד וקל לתחזוקה. אלו דרישות קריטיות כשנדרש פתרון עמיד לנזקי מזג האוויר. עם זאת, החל משנות ה-2000, התחילו מעקות הזכוכית להחליף את מקומם של מעקות האלומיניום כפתרון למרחבי החוץ. טכניקות עיבוד זכוכית חדשות וההעדפה האסתטית המודרנית לחציצות שקופות שאינן חוסמות את המבט, הם הכוחות העיקריים מאחורי השינוי הזה.

עם זאת, בשנים האחרונות חל מהפך. קבלנים רבים חוזרים לבחור במעקה אלומיניום למדרגות חיצוניות ומרפסות כחלק מהחיפוש אחר פתרונות עמידים ומשתלמים, שאינם מתפשרים על בטיחות, אסתטיקה ועיצוב.

 

עיצובי מעקות אלומיניום למדרגות, מרפסות וחללי חוץ בדגמים חדשניים

שינוי המגמה קורה כאן ועכשיו. הסיבה העיקרית לתחייה המחודשת של האלומיניום היא מגוון המוצרים הזמינים היום בעיצובים חדשניים ומודרניים. דגמי מעקות אלומיניום למדרגות, גגות ומרפסות מגיעים כיום בגימור אלגנטי ויוקרתי שנותן תחרות קשה לזכוכית, עם מגוון צבעים ודוגמאות, שמאפשרים להתאים אותם למגוון רחב של סגנונות בנייה. כעת, כשכבר אין צורך לוותר על מגוון אפשרויות העיצוב, האלומיניום חוזר לתמונה ובגדול. כשמוסיפים למשוואה את תחושת הביטחון שהם משרים על המשתמשים השונים והיציבות שהם מקרינים כלפי חוץ, כנראה שאין באמת תחרות.

בסופו של יום – בטיחות ופרקטיות מנצחות

ככל שהזמן חלף חלפו איתו טרנדים שונים ומגוונים בעולם מעקות החוץ. בין אם מדובר בתחזוקה מפרכת, עלויות שהרקיעו שחקים, פשרה עיצובית ועוד. לאור העובדה כי אנו מייצרים אלפי מטרים בשנה של מעקות חוץ מאלומיניום לפרויקטים מובילים, אנו מזהים שינוי מגמה משמעותי עבור קהל הלקוחות המקצועי שלנו בטרלידור. בחירה במעקה אלומיניום למדרגות, מרפסות וגגות מציע יציבות ללא תחרות ותחזוקה קלה, מה שהופך אותו לבחירה מעשית יותר עבור חללים חיצוניים.

 

סוד הקסם של מעקות אלומיניום למדרגות, מרפסות וגגות

כפי שניתן לראות, החזרה אל מעקות אלומיניום היא הרבה יותר מרגש נוסטלגי. אלו רק כמה מהיתרונות הבולטים שמציע האלומיניום לפרויקטים בקנה מידה שונה.

בטיחות

מעל הכל ולפני הכל, בטרלידור אנו מאמינים ביופי של ביטחון. מעקה אלומיניום למדרגות, גגות ומרפסות צריך לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר לשימוש. ועל העובדה הזו, אנחנו לא מתפשרים. לצד הבטיחות והיציבות הנדרשת, אנו מעניקים מגוון רחב של דוגמאות שיכולות להתאים לכל סגנון בנייה כיום, כך שלא נדרשת מצד הקבלן פשרה בכל הנוגע לעיצוב ומראה הפרויקט באשר הוא.

תחזוקה מינימלית

מעקה אלומיניום כמעט ואינו דורש שום התערבות. טכניקת הצביעה הייחודית של טרלידור עם הגנת ה-UV המתקדמת, מבטיחה שלא יהיה כל צורך בצביעה מחדש או טיפולים מיוחדים כדי ליהנות מגימור מושלם שיישמר לאורך שנים. משמעות הדבר היא שאנו מיישמים הרבה יותר מפתרון יעיל, אלא גם שקט נפשי הן מבחינה בטיחותית והן בתחזוקה המינימלית. כך, לקוחות הפרויקט שלך מרוויחים מכל כיוון.

נוחות עיצוב

קלות המשקל של האלומיניום מאפשרת לעבד אותו בנוחות למגוון עיצובים ולשנע אותו ללא מאמץ. כל התכונות הללו הופכות אותו לחומר משתלם לפרויקטים מורכבים כמו מעקות למבני ציבור, מוסדות לימוד, מתחמי מסחר ועוד. לטווח הארוך, חיסכון בעלויות שונות מביא להתייעלות בתהליכים.

טרלידור – מעטפת שירותים לקבלן תחת קורת גג אחת

מחלקת הפרויקטים של טרלידור מלווה חברות בניה מובילות בישראל כמו דניה סיבוס ואשטרום ומובילה מיזמי יוקרה כמו “גליל ים” בהרצליה. בכל פרויקט כזה, אנו מעמידים לרשות הקבלנים בשטח ידע מקצועי והנדסי שנרכש בשלושה עשורי פעילות ואת כל המענה המקצועי הנדרש לפרויקט תחת קורת גג אחת. לאורך השנים, הובלנו את מגמת התחיה המחודשת של מעקות האלומיניום והתקנו עשרות אלפי מטרים של מעקות חוץ בטווח רחב של פרויקטים מכל התחומים.

לפרטים נוספים על מעקה אלומיניום למדרגות ועוד מגוון מעקות מעוצבים ייחודיים מבית טרלידור, ניתן לפנות אלינו כעת ונחזור אליך בהקדם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך