מעקות חוץ - זכוכית

בזכות מספר תכונות מובילות כבטיחות, על-זמניות ויכולת גבוהה להשתלב בכל סגנון עיצוב ובנייה, מעקות זכוכית מעטרים מבנים רבים ברחבי הארץ. מעל הכל, מעקה זכוכית מאפשר לך ולבני ביתך ליהנות ממלוא הנוף הניבט מן המרפסת, ללא הפרעה. בקטלוג טרלידור ניתן למצוא מגוון רחב של מעקות חוץ מזכוכית, העומדים בתקן הבטיחות המחמיר ביותר, מבלי להתפשר על איכות העיצוב ונוחות המשתמש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישת ייעוץ בהקדם

תפקיד המעקה

מעקות חוץ מזכוכית – תפקידו של מעקה החוץ מזכוכית הינו להגן ולמנוע נפילה מגובה, ועל כן חייב לעמוד תחת תקנים מחמירים של מכון התקנים הישראלי ובכך להבטיח בטיחות והגנה מרביים. כמו כן היכולת להיתמך בו תורמת לנוחות.

סוגים ושיטות

מעקה חוץ מזכוכית בעל שיפוע יהיה יקר יותר ממעקה בעל זכוכית בקו ישר, בגלל עבודת החיתוך והליטוש שנדרשת במעקה בצורות. המשמעות היא שמעקה זכוכית ללא שיפוע למרפסת, לרוב יהיה זול יותר, כי הוא מותקן בקו ישר, ולעומתו מעקה למדרגות פנים הכולל שיפוע בקו הזכוכית יהיה יקר יותר, בגלל הצורך להתאים את המעקה לצורת המדרגות. קיימות שיטות רבות אולם התקן מתייחס לצורת האחיזה של מעקה החוץ ולהיקפו, כלומר האם הוא מעוגן באופן רציף מצדדיו. חלה חובה על בעלי המקצוע לוודא כי שיטת העיגון  עומדת בתקן הנדרש, וכי עיגונו הינו חזק ובטיחותי לכל אורך שנות קיומו.

יתרונות ועיצוב

מעקות מזכוכית הינן מעקות שניתן להתקין הן בפנים הבית והן מחוצה לו, בגינה או במרפסת. בבתים בהם ניתן דגש רב לפן העיצובי נעשה שימוש נרחב בסוג מעקות אלו. יתרונם הבולט הוא במראה העיצובי הנקי המשדר יוקרה, מודרניות ואלגנטיות. כמובן שמעקה הזכוכית שומר על גודלו של החלל ועל פיזור תאורה מקסימלי. קיימים סוגים רבים של מעקות זכוכית לבית, כגון: מעקה זכוכית למדרגות, מעקה זכוכית לבריכה ולתיחום אזור מוגדר, מעקה זכוכית למרפסת, ועוד.
ניתן להתקין מעקות מזכוכית המעוגנים ע”י עמודים, ניתן לשתול את מעקות הזכוכית בבטון, או לשלבם בכל סוג מעקה כגון ברזל או עץ.מעקה זכוכית

מעקות זכוכית בכל מקום

כמעט בכל מבנה ציבורי כגון: קניונים ומרכזי קניות, בתי חולים, משרדים ואף בתי ספר ניתן למצוא היום מעקות מזכוכית. למרות התחושה השגויה כי מדובר בחומר מסוכן שעלול להישבר, מעקות הזכוכית בטיחותיים וחזקים ביותר ועל כן מהווים חלק עיצובי ותכנוני על ידי מיטב האדריכלים והמהנדסים בתכנון מבנים אלה. נוכל למצוא אותם במרפסות, במדרגות, ואף בבריכות ציבוריות. השימוש העולה בסוג מעקות אלה מרמז על השילוב המנצח של נראות ובטיחות מקסימליים

והמחיר?

לכל מעקה מזכוכית ניתן להוסיף מאחז יד המתלבש ע”ג הזכוכית, או המותקן בצידה. חשוב לזכור כי לכל מעקה זכוכית מחיר שונה הנגזר מפרמטרים כגון: מקום התקנתו, צורתו של המעקה, סוג המעקה, עובי הזכוכית ושיטת ההתקנה שלו. לאחר שיקלול כל הנתונים הללו ניתן לקבל אומדן עלויות ומחירים שונים של מעקה החוץ מזכוכית לבית.

ממתינות לכם

מנגנון IST לייצוב והחזקת שערים נגררים – צעד אחד קדימה לפני כולם

מנגנון IST לייצוב והחזקת שערים נגררים – צעד אחד קדימה לפני כולם

שני כהן
מנגנון ה-IST (Invisible Sliding Technology) הוא מנגנון חשמלי סמוי, ייחודי לשערי טרלידור בישראל. בהתקנה סמויה...
הכירו את הפיתוחים החדשים של טרלידור

הכירו את הפיתוחים החדשים של טרלידור

שני כהן
חברת טרלידור מציבה סטנדרטים חדשים בעולם הפתרונות הבטיחותיים לבית ולעסק. עם מחויבות לחדשנות, איכות ושירות,...
אלומון- המותג החדש מבית טרלידור

אלומון- המותג החדש מבית טרלידור

שני כהן
אלומון: מותג חדש מבית קבוצת טרלידור – עיצוב על זמני, אישי ומדויק, בלי פשרות! מתכננים...