איך בונים גדר

גדר היא חלק בלתי נפרד מהאסתטיקה החיצונית של המבנה, כמו גם חלק חשוב בהגדרת השטח הפרטי/ציבורי התחום. כל מבנה, יפה ומפואר ככל שיהיה, זקוק לגדר מתאימה, שכן גדר מחלידה, שבורה ומלוכלכת תקלקל את המראה ותשדר הזנחה. המקצוענים של חברת טרלידור, המתמחה בייצור והתקנה של גדרות ומעקות בהתאמה אישית, נותנים קווים מנחים לבניית הגדר המתאימה לבית שלכם.

 

לקטלוג גדרות לחץ כאן

מעקה דוגמאות

מהי מטרת הגדר?
כמו במרבית המקרים, לפני תחילת התכנון יש להגדיר צרכים ומטרות, ובראש ובראשונה לענות על השאלת הפונקציונלית – לשם מה נועדה הגדר? גדר שמיועדת למנוע פריצות היא שונה מזו האמורה למנוע יציאת ילדים משטחה או מגדר האמורה למנוע חדירת בעלי חיים אל תוך השטח המגודר. ישנן גדרות המיועדות למניעת סחף אדמה וכאלה האמורות להיות דקורטיביות בלבד או פשוט לסמן את השטח התחום. לעיתים נדרשות כמה פונקציות מאותה הגדר, כמובן, ובכל מקרה הגדרה נכונה של הצרכים, המטרות והציפיות מהגדר היא השלב הראשון והחשוב ביותר.

אנשי מקצוע
מומלץ וכדאי לשכור אנשי מקצוע לכל אורך התהליך – התייעצו עם מתכננים ואדריכלים בכל הנוגע לתכנון הגדר בצורה הנכונה, בהתאם לטעמכם האישי; בחרו חברה אמינה וותיקה לייצור הגדרות. במידת האפשר, כדאי להתרשם מעבודות של אותה החברה ולבדוק את איכות הגדרות המותקנות כבר בשטח לפחות כמה שנים; שכרו שירות התקנת גדרות מקצועי. בדרך כלל, החברה המייצרת את הגדר תעניק גם שירותי התקנה בתשלום. בכל מקרה, כדאי שאיש מקצוע יתקין את הגדר בכדי למנוע בעיות שונת בהמשך ובכדי להעניק לכם אחריות על העבודה.

חקר השוק
כדאי ללמוד מעט על תחום הגדרות לפני ההתקנה, בכדי שתוכלו לוודא בעצמכם את טיב העבודה. ישנם דברים שכדאי לדעת: מהי התשתית הקרקעית המתאימה לסוג הגדר שבחרתם? כיצד עושים ניקוז נכון בכדי למנוע את התמוטטות הגדר עקב סחף האדמה בחורף? האם דרוש עיגון ואיך בודקים אם העיגון הותקן כראוי? מאיזה חומרים כדאי לבנות גדר כך שתישמר לאורך זמן בתנאים החיצוניים הקיימים? מהי התחזוקה הנדרשת עבוד הגדר וכיצד מבצעים אותה? ועוד. ידיעת הפרטים הטכנים הללו לא תהפוך אתכם למתקיני גדרות מומחים, אך בהחלט תאפשר לכם לבחור את הספקים בצורה מושכלת ולבחון האם עבודתם בוצעה כראוי.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך