אלומון- המותג החדש מבית טרלידור

אלומון: מותג חדש מבית קבוצת טרלידור – עיצוב על זמני, אישי ומדויק, בלי פשרות!

מתכננים לעצב את הבית? מחפשים ריהוט איכותי, מיוחד וללא פשרות שילווה אתכם לכל מקום?

אלומון מבית קבוצת טרלידור, שם חדש בעולם העיצוב, מציע לכם את הפתרון המושלם!

הרהיטים של אלומון, ייחודיים ועל זמניים!,  עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים,  מגיעים בגדלים וצבעים שונים ובמידות אישיות המתאימות בדיוק לצרכים שלכם.

עם אלומון, תוכלו ליהנות מריהוט ייחודי וחסר פשרות, המתאים הן לחוץ והן לפנים. בין אם אתם עוברים דירה,מחדשים חדר או פשוט רוצים להוסיף טאץ’ ייחודי לביתכם, אלומון הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

 

לוגו אלומון

שולחן חוץ

הכירו את אלומון – המותג החדש לעיצוב הבית מבית טרלידור

מעט מאוד חומרים עברו שינוי משמעותי כל כך, בזמן קצר כל כך, כמו האלומיניום. החל מהמאה ה-19 אז נחשבה המתכת ליקרה מזהב, דרך השימוש הנרחב בתעשייה המודרנית והמתפתחת וכלה בשילוב האינטנסיבי בעולמות העיצוב התעשייתי והאדריכלות כאלטרנטיבה מהפכנית לחומרי הבניין המסורתיים.

כיום, השפעתו בתחום עיצוב הבית עמוקה ביותר ונוגעת בחללי פנים וחוץ – פרטיים, ציבוריים ומסחריים כאחד. את המותג החדש מבית טרלידור – “אלומון“, פיתחה המעצבת התעשייתית יעל צימרמן, ובשיתוף פעולה עם מהנדסי הקבוצה, פיתחו כ-30 פריטי ריהוט מעוצבים, ייחודים, ועל זמניים, המתאימים לחללי חוץ ופנים כאחד. המוצרים ניתנים להתאמה אישית הן מבחינת מידות והן מבחינת צבעים וזמינים באתר המותג “אלומון”. כך, “אלומון” מגדירה מחדש את השימוש באלומיניום ובפלדה ומנגישה את האסתטיקה המודרנית והמלוטשת לחללי הפנים והחוץ, עבור קהל לקוחות רחב במיוחד.

פרקטי, עמיד ומעוצב – אלומיניום בשירות ההום סטיילינג

היכולת לרתום את האלומיניום לפריטים מעוצבים לחללי הפנים והחוץ מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מעיצוב אישי, על זמני, עמיד, נקי ופונקציונאלי בעל יכולת היטמעות בכל סגנון עיצובי קיים. כלל הפריטים מיוצרים בישראל ונצבעים בטכניקה הייחודית של טרלידור, המבטיחה עמידות גבוהה במיוחד והנאה מהמוצרים לטווח ארוך.

שולחנות קפה על זמניים

שולחנות הקפה של אלומון עשויים מאלומיניום בלבד וגם מאלומיניום בשילוב חומרים נוספים כמו זכוכית מחוסמת. מגוון שולחנות הקפה של אלומון מתאימים לחללי פנים (סלון, חדרי שינה, משרדים, לובי, ועוד) וחללי חוץ. הפריטים המעוצבים בקו נקי ואלגנטי מגיעים במידות משתנות שיכולות להתאים לממדי חלל וצרכים מגוונים. בחיתוך גאומטרי, בשילוב אלמנטים גליליים ומשטחים ישרים, או במשחק יצירתי וגמיש בחומר עצמו, העיצוב העל זמני מאפשר לשדרג כל חלל ברגע.

מוצרי אלומון מעוצבים באופן חכם ופרקטי, כך שהם יודעים להשתלב זה בזה ולייצר רהיט מורכב יותר שיתאים גם לממדי חלל גדולים יותר. כך לדוגמה, שולחן קפה מדגם “נסט” קיים בשלוש מידות פופולריות המתאימות לכניסה של שולחן אחד באחר ויצירת שילובים מפתיעים. בנוסף לכך, ישנם מוצרים בהרכבה אישית, נוחה וקלה כמו שולחן מדגם “בלוז” שמגיע בשילוב זכוכית מחוסמת.

מידוף אלגנטי וגמיש

מדפים דקורטיביים עשויים פלדה, במקשה אחת ותלייתם מתאפשרת במנחים משתנים. כך, ניתן לייצר מערכת מידוף ייחודית ובהתאמה מלאה לצרכיכם, תוך שילוב דגמים שונים, או תלית סדרה של דגם זהה בכיוונים שונים. למעשה, מגוון המידות האישיות הזמינות, מאפשרות לכם להתאים את המדף בדיוק לנישה שלכם.

דגם מורנה

מדף פלדה חצי-ממוסגר המאפשר הנחת פריטים דקורטיביים, ספרים ואפילו אחסון, בזכות הכיפוף משני צדדיו. הקיבוע לקיר מתבצע בעזרת חלק נוסף ואינטגרלי שהופך גם הוא לחלק בלתי נפרד מעיצוב המדף.

מדף
מדף לבית

דגם ארט


מדף פינתי רב-תכליתי ואלגנטי, שיכול לעמוד גם בפני עצמו על הקיר ואינו זקוק לפינה. עיצוב המדף מדגיש את הפריטים המונחים עליו ומשווה להם מראה מעט יותר דרמטי. מתאים למגוון שימושים ברחבי הבית.

דגם בזיל

בקו נקי ומודרני, מדף דקיק שנוכחותו נקבעת בהתאם לפריטים המונחים עליו. המדף מגיע במגוון מידות בהזמנה אישית ומשתלב בכל סגנון עיצוב קיים.

ריהוט חוץ וגינה

מוצרי אלומון עבור הגינה והחצר מספקים נגיעה מעוצבת שלא מתפשרת על פונקציונאליות. פריטי האלומיניום המעוצבים נהנים מתכונות החומר הנפלאות של האלומיניום תחת תנאי מזג האוויר ומטכניקת הצביעה המתקדמת הנהוגה במפעלי טרלידור. בקטגוריה זו ניתן למצוא גם את שולחנות הקפה שמתאימים גם לחללי החוץ, אדניות, עציצים ותוחמי דשא אלגנטיים ועוד.

מתוך מחשבה על חוויית הלקוח, האדניות והעציצים פותחו בתהליך ייחודי שמדגיש את הפונקציונאליות שלהם. הם מגיעים עם מדף נסתר או נשלף, אשר מרכז את שאריות המים ומאפשר לכם לשמור על ריצוף נקי מבוץ וכתמים לאורך השנים. רמת הגימור מדויקת ואלגנטית.

שילוט ותיבות דואר

מגוון דגמי שילוט ישר ופינתי ותיבות דואר המתחברים לקיר ועומדים בחיבור לרצפה, ומשלימים באופן הרמוני את דגמי הגדרות והשערים המוכרים של טרלידור ומוצרי אלומיניום אחרים הרווחים בשימוש בארץ. ניתן להשיג את השלטים במגוון מידות ולהתאים באופן אישי את הכיתוב והסגנון שיתאים בצורה מלאה לטעמכם.

מדוע לבחור באלומיניום לעיצוב הבית?

עם השנים, פריטי אלומיניום הפכו לבחירה פופולרית לעיצוב הבית, אשר מציעים מגוון יתרונות שהופכים אותם לאופציה אטרקטיבית במיוחד, לצד היותם פריטים מעוצבים בעלי גימור ייחודי. בנוסף, רהיטי אלומיניום יעברו איתכם בין בתים ודירות, בין חוץ לפנים, בין חדרים ואזורים בבית, מבלי לאבד מאיכות השימוש והנראות שלהם.

אסתטיקה מלוטשת

שולחן לסלון
שולחן דקורטיבי

הגימור המלוטש מעניק למוצרים מראה מודרני ונקי. יחד עם זאת, הפריטים עצמם אינם מכבידים בסגנונם, בשל דקיקות החומר והאפשרות להיטמע בכל סגנון עיצובי – מהכפרי ועד האקלקטי. כך, האלומיניום תורם ליצירת שילובים מפתיעים, ייחודיים ואסתטיים בחלל.

עמידות לאורך זמן

אלומיניום עמיד בפני קורוזיה ותהליכי בלייה שאנו מכירים מחומרים אחרים ברחבי הבית ומעולם ההום סטיילינג כטקסטיל ועץ. מוצרי אלומון מתוכננים ומעוצבים כדי להחזיק מעמד לשנים, במינימום תחזוקה ומקסימום עיצוב ואווירה.

קל משקל

על אף עמידותו, מוצרי אלומון קלי משקל ומאפשרים נשיאה קלה ותזוזה פשוטה ברחבי הבית. עבור פריטים מעוצבים כשולחנות קפה, אדניות ועציצים, מדובר ביתרון משמעותי בשגרה השוטפת של הבית.

תחזוקה פשוטה

פריטי ההום סטיילינג של אלומון דורשים תחזוקה מינימלית כדי להיראות במיטבם לאורך זמן. מטלית לחה היא כל מה שנדרש כדי לנקות את המשטחים או האביזרים ובכך נחסכים זמן ומאמץ בהשקעה בחומרים ניקוי ייעודיים, להשגת מראה חדש ומחודש.

שילוט
שלט כניסה

ידידותי לסביבה

אלומיניום הוא חומר שניתן למחזור, עובדה שהופכת את הבחירה במוצרים אלו לאידיאלית עבור לקוחות המעוניינים לעצב את ביתם במוצרים התומכים בכלכלה בת קיימא.

בקרוב, יעלו מוצרים חדשים לאתר והקולקציות יתרחבו למגוון פריטים לחללי הפנים והחוץ! כדי להישאר מעודכנים, השאירו פרטים באתר והירשמו לניוזלטר שלנו. ניתן גם לעקוב ברשתות החברתיות (home_alumoon).

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך