תג מחירה

סורגים שקופים

סורגים שקופים מאפשרים לך להנות ממבט פתוח אל הנוף מבלי להתפשר על בטיחות משפחתך. בסדרת השקופים, הסורגים עשויים לוחות פוליקרבונט בעובי 10 מ”מ לבטיחות ועמידות מרבית, המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי ופשוטים לתחזוקה. בטרלידור ניתן למצוא גם סורג שקוף נפתח וליהנות מכלל היתרונות הטמונים בשקיפות ואיכות המוצר לאורך שנים.

$20.00

דגשים טכניים

עשויות לוחי פוליקרבונט בעובי של 10 מ”מ, עם פינות מלוטשות לבטיחות מירבית.

 

חשוב לדעת

  • הסורג עומד בדרישות התקן
  • הכנסת אור אופטימלית
  • עמידות גבוהה
  • מתאים לאקלים הישראלי
  • פשוט וקל לתחזוקה וניקוי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ללא עלות וללא התחייבות

ממתינות לכם

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

שני כהן
תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה...
טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

טרלידור מציגה: מגוון דגמים ופתרונות מעוצבים למעטפת ופנים הבית בחיתוכי לייזר

שני כהן
הקצב הדינמי שמאפיין את עולם העיצוב והאדריכלות, דורש מאיתנו חדשנות ויצירתיות כדי להבטיח הצלחה בפרויקטים...
סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

שני כהן
כשזה מגיע לפתרונות אבטחה מעוצבים, טרלידור שומרת כבר שנים על מעמדה כחברה המציעה מוצר אמין...

מודרני, אסתטי ובטיחותי – הכירו את הסורגים השקופים

עיצוב ובטיחות הם שני אלמנטים בלתי ניתנים להפרדה מרגע שמתחילים לדבר על הסורגים המתאימים ביותר לביתך. ככל שהבניה בישראל מטפסת לגובה, פתרונות הבטיחות נדרשים להתאים את עצמם לאתגרים החדשים. בעוד סורגי מתכת כמו אלומיניום מציעים ביטחון מפני פריצות, הסורגים השקופים מאפשרים ליהנות מיתרונות הגובה והנוף הפתוח ולספק את הבטיחות הנדרשת בתקנים לנפילה מגובה.

לאמץ את הבטיחות השקופה

כיום, האדריכלות בישראל, שהולכת יד ביד עם הבנייה המודרנית, מייצגת שינוי פרדיגמה בתשתית הבטיחות המוצעת לנו כדיירים. המחשבה על חוויית המגורים הפרטית לצד חשיפת היתרונות שבבנייה לגובה, עומדים בלב המאמץ האדריכלי. שילוב סורגים שקופים בבניה לגובה, היא צעד קטן נוסף בדרך לשילוב בין המעוצב לפונקציונאלי. בניגוד לסורגי המתכת המוכרים שעונים על צרכים מסוימים בביטחון יושבי הבית, סורגים שקופים מתמקדים בחשיפת היתרונות שבתכנון ובניה לגובה, תוך מענה יעיל ובטיחותי לאתגרים החדשים הניצבים בפנינו – התמודדות עם כוחות אופקיים כרוחות צד וחשיפה מוגברת לשמש – לצד הנוף הפתוח שנחשף בפנינו.

סורגים שקופים – איך זה בעצם עובד?

לוחות הסורגים השקופים של טרלידור עשויים פוליקרבונט בעובי 10 מ”מ. הלוחות בעלי פינות מלוטשות לבטיחות מרבית ותומכים בשגרת התחזוקה השוטפת. בחירה בחומר זה לייצור הסורג השקוף הופכת אותו לעמיד במיוחד באקלים הישראלי ולפשוט במיוחד לתחזוקה, כשכל מה שנדרש הוא מטלית לחה להסרת אבק. פוליקרבונט הוא פולימר סינטטי איכותי בעל תכונות של שקיפות (יש שיגידו שאף יותר משל זכוכית), עמידות לאורך זמן ותחת כל מזג אוויר. יש לו יישומים רבים בתעשיית האופטיקה, הרכב, התקשורת ועוד.

בנוסף, על מנת שיתנו את המענה הנכון והטוב ביותר בזמן אמת, סורגים שקופים נדרשים לעמוד לפני הכל בדרישות מכון התקנים הישראלי. בהמשך, יש לבחור בהתקנה מקצועית המעניקה את האחריות והמענה המתאימים לטווח הארוך. מומלץ לבחון גם עמידה בתקן הבינלאומי – ASTM-F2006 -00 לסורגים מסוג זה.

האם לסורגים שקופים מחיר אחיד?

בהיבט העלויות, לבחירה בסורגים שקופים מחיר משתנה בהתאם לגודל המפתח הנתון. לצד מידות הפתחים, לסורג שקוף מחיר שונה במידה ובחרת לשדרגו לדגם של סורג שקוף נפתח. פערי המחיר בין החברות השונות המציעות סורג מסוג זה נובע גם מאיכות ועובי החומר. לצד זה, במקרים רבים האפשרויות לבצע התאמה אישית, לבחור ביצרן ומותג, להאריך את האחריות והתמיכה לאחר הרכישה, משפיעים גם הם על טווח המחירים. לכן, כדי לדעת אם השגת עבור סורג שקוף מחיר משתלם, מומלץ להכיר מקרוב את האיכויות השונות של המוצר, המותגים והאפשרויות העומדות בפניך, טרם הרכישה ובכך להבטיח מוצר שהולם את צרכיך גם במחיר.

רואים רחוק – רואים שקוף

אם נרחיב את הדיון בסורג שקוף, המחירים הם לא הקריטריון היחיד שיש להתחשב בו. לצד הבטיחות והיתרונות שבהתאמתם לבנייה לגובה, לסורגים השקופים ממד נוסף התורם לחוויית המגורים, בהיבט האסתטי והעיצובי שלהם.

מבט פתוח אל הנוף

בחירה בסורגים שקופים מאפשרת לך לחוות את הנוף הניבט מן החלון ללא מחסומים. לרוב, התקנת סורגים שקופים נעשית על פרופיל מתכתי המותקן מצדי החלון, כך שאין צורך במחיצות או חיזוקים במפתח החלון עצמו (אלא אם כן בחרת בדגם של סורג שקוף נפתח). כך, מתקבל נוף אחיד ללא הפרעות ותחושת המרחב בבית מקבלת חיזוק משמעותי.

חדירת אור טבעי

תכונות השקיפות וההשתקפות המתקדמות של הסורג השקוף מאפשרות חדירת אור טבעי הביתה באופן נעים ויעיל יותר. כך, ניתן ליהנות ממלוא הפוטנציאל של החלונות מכלל החזיתות בהם הסורגים מותקנים.

שילוב צמחייה בחלון

בשל עמידות לוחות הסורגים העשויים פוליקרבונט, ניתן גם למקם עליהם עציצים, כך שאם גינת הירק הקטנה באדן החלון חסרה, בעזרת וו פשוט לתלייה או אדנית מתאימה, ניתן למקם צמחים כראות עינך ולהנות מאור טבעי, צמחיה ונוף פתוח ללא כל הפרעה.

מראה אסתטי ומודרני לחזית הבית

לכל סורג שני צדדים – פנימי וחיצוני. לצד היתרונות לחוויית המגורים במרחב הביתי, קיימים יתרונות גם למעטפת הבית. בעזרת הניקיון שמושג באמצעות השקיפות, מתקבלת חזית מודרנית, יוקרתית ואחידה לביתך. מאחר ובישראל אנו רואים בניה קבלנית בערים ושכונות רבות ברחבי הארץ, קבלן הבוחר לשלב את הסורגים השקופים כסטנדרט בפרויקטים, נהנה מחזית בוהקת ומודרנית ומאפשר ללקוחותיו ליהנות משלל היתרונות הטמונים בהם בחוויית המגורים עצמה.