גדר אלומיניום מעוצבת

גדר מאלומיניום היא דבר מאוד חשוב שמהווה חציצה בין המרחב שבחוץ לזה הפרטי ולכן כדאי מאוד להשתמש בו מכל מיני סיבות. ולכן אם וכאשר בוחרים להשתמש בו כדאי לעשות זאת עם עיצוב מיוחד

גדר אלומיניום הן גדרות מעוצבות מדהימות השומרות על המתחם שאתם נמצאים בו. הן פופולריות בבתים פרטיים, במתחמים ציבוריים, וגם במתחמים פריים שאינם בתים או חצרות. ברמת התחזוקה גדר אלומיניום מעוצבת נחשבת לבעלת תוחלת חיים ארוכה. ובעלת תחזוקה נמוכה, בעיקר כשישנם חומרי נקיון ייחודיים אך ורק לגדר אלומיניום

גדר מעניקה לכם פרטיות, שקט, וחוצצת ביניכם לבין הרחוב. גדר לגינה בצורה איכותית, היא גם מוצר דקורטיבי שיכול להפוך את כל הגינה לפסטורלית. בעבר גדרות לגינה נבנו בעיקר מאבן ועץ. אפשר לשלב בין החומרים כך שיהיו עיצובים ייחודיים ואמנות ולהפוך את זה לא רק לאיכותי אלא גם פסטורליות ואווירה נעימה.

עמידות הגדר תלויה בפרמטרים שונים כמו למשל עמידות לרוחות, קורוזיה, שמש, וגשמים. אלומיניום הוא חומר עמיד וחזק שלא דורש תחזוקה רבה, ולכן הוא מושלם עבור הגדר.

 

גדר מעוצבת

כשאתם בונים גדר יש לה שני חלקים מאד חשובים שצריך לשים לב אליהם: שימו לב שאין אוויר שעובר תחת הגדר על מנת שתהיה חזקה מול הרוחות. למשל גינה כפרית תותאם לבית כפרי וגינה מודרנית תותאם לבית מודרני. כל אחת מאלו יתאימו לגדר רלוונטית. גדר אלומיניום מעוצבת לגינה אפשר לבנות ממגוון חומרים איכותיים, אבל השניים העיקריים הם עץ ואלומיניום ואלו כמובן תלויים בצרכי הבית ובשלכם:

האלומיניום לא מתבלה, לא תופס חלודה והוא בעל חיים ארוכים ותחזוקה מינימלית. זאת הסיבה שהוא החומר האידיאלי עבור בניית גדר. גדרות העץ נבנות לרוב מעץ אורן וחשוב לוודא שהעץ קיבל טיפול נגד מזיקים.

גדר אלומיניום: כשהפונקציונליות פוגשת את האלגנטיות והיוקרה

החיים האורבניים מצריכים הגדרת מתחמים, הסדרת ההפרדה ויצירת חיץ בין שטחים ציבוריים לשטחים פרטיים וכן בין מבני מגורים, ובפרט כשמדובר בבתי קרקע עם חצר או גינה. הגדר הנה אלמנט פונקציונלי המשמש להקניית ביטחון והגנה על הבית והרכוש מפני אורחים בלתי קרואים וכן לשמירה על הפרטיות, ובכך מהווה נוכחותה הפיזית של הגדר צורך הכרחי.

אלא שהיא לא פעם עשויה להיות מנוכרת ומאיימת מעצם קיומה. אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים כי גדר אלומיניום בנסיבות הללו נחשבת לפתרון האופטימלי, מהסיבה שהאלומיניום הנו חומר עביד ורקיע, מה שמאפשר גמישות עיצובית גבוהה כיד הדמיון ומשחק עם מגוון רחב של סגנונות, וריאציות, צורות ושילוב חומרים, על פי בחירת הלקוח ובהתאמה מיטבית אל הסביבה.

אפשרות לשילובי זכוכית ולייזר ולשינוי המרווח בין הפרופילים

בהקשר זה, ראוי להבהיר שחברת טרלידור היא היחידה בישראל שמשווקת פרופילים ב- 14 מידות שונות, זאת במטרה להגדיל את מגוון אפשרויות העיצוב. חברת טרלידור מציעה גדרות באינספור סגנונות עיצוביים שונים, כמו למשל גדר אלומיניום דגם “פרופילים” הכוללת פרופילים בתוך מסגרת ומתאפיינת בעיצוב מודרני.

בקטגוריה זו ניתן למצוא גם גדרות בסגנון קלאסי, הכוללים פרופילים או רצועות במידות אחידות, וכן דגמי “אולטרה הייטק”, “הייטק צף” ו- “הייטק זוויתי” העשויים מפרופילים מרחפים, להקניית התחושה שהם אינם מקובעים למסגרת ולמראה הייטקיסטי אלגנטי ויוקרתי. בדגמי ההייטק ישנה אפשרות לשילובי זכוכית ולייזר ואף לשינוי המרווח בין הפרופילים, לצורך הסתרה מלאה או חלקית בהתאם לרמת הפרטיות המבוקשת מצד הלקוח.

משמשות כפריט עיצובי לכול דבר ועניין

קטלוג גדרות האלומיניום מבית החברה כולל גם סדרות נוספות, דוגמת גדר אלומיניום דגם “הייטק במסגרת”, דגם “אתני”, דגם “הי-פאלאס”, דגם “חיתוכי לייזר”, דגם “פאנלים” ודגם “אלטו” שבו הפרופילים ניצבים אנכית כלפי מעלה (בשונה מהדגמים הרגילים שבהם הפרופילים מסודרים בצורה אופקית למסגרת).

אם בעבר הותקנו הגדרות משיקולים פונקציונליים טהורים, שהרי בעידן העכשווי הן משמשות, בין היתר, גם כפריט עיצובי לכול דבר ועניין, שכן הגדרות מהוות את האלמנט הבולט הראשון אשר צד את עיני עוברי האורח החולפים על פני הבית.

אלא שמעבר להיבט העיצובי, הגדרות מאלומיניום טומנות באמתחתן מעטפת רחבה של יתרונות כגון חוזק ועמידות בתנאי חוץ קשים בפני מזיקים שונים, אש, דהייה, קורוזיה והחלדה. מדובר בעמידות למשך עשרות שנים, מה שמייתר את הצורך בתחזוקה.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך