כך תבחרו נכון חיפויי קיר

אם אתם בונים או משפצים, אתם בטח מבינים כי עליכם לשים דגש על כל הפרטים הרלוונטיים לתהליך השיפוץ או הבניה, החל מהפרטים הגדולים ביותר וכלה בקטנים. לא מעט אנשים לא נותנים מספיק תשומת לב לכל הנושא של חיפויי קיר ובסופו של דבר, מוצאים את עצמם עם פינות לא דקורטיביות מספיק בבית, בשל בחירה בחיפוי לא מספיק איכותי או לא תואם לסגנון העיצוב של הבית. חשוב שתדעו כי בשנים האחרונות חיפויי קיר מאלומיניום הופך לטרנד פופולארי ביותר הן כחיפוי של הקיר עצמו והן כחיפוי להסתרת כבלים חשמליים, מסתורי כביסה ועוד. חברת טרלידור מציעה מגוון חיפויים לקיר העשויים אלומיניום איכותי, הן עבור בנייני משרדים, הן עבור אתרי סחר והן עבור בתים פרטיים.

חיפויים דגם פרופילים

למה דווקא חיפוי אלומיניום לקיר?

חיפוי קיר מאלומיניום הוא בעל יתרונות רבים. משתמשים בו לא מעט בכדי לעדן חזות וויזואלית בלתי אסתטית של אזורי תעשייה ובד בבד, להקנות למקום מראה אלגנטי ואחיד. יחד עם זאת, אם בעבר היה אפשר למצוא חיפויים לקיר מאלומיניום במגזר התעשייתי בלבד, כיום אפשר למצוא אותם מככבים גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי.

חיפויי קיר מאלומיניום מציע דקורטיביות רבה וידוע כטרנד פופולארי ביותר בשנים האחרונות בארץ. לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים עושים בו שימוש הן במבנים מסחריים, משרדים ובתי עסק והן בבתים פרטיים, כאשר המטרה היא להעניק לכל מבנה או חלל מראה אחיד, נקי, אלגנטי ומרשים.

בשל העבודה שמשקל האלומיניום נמוך וניתן לעבד אותו בקלות, הרי שאפשר למצוא אותו באינספור צבעים ודוגמאות וכן, ניתן להתאים אותו באופן אישי לכל לקוח בהתאם לצרכיו, בהתאם לסגנון העיצוב בביתו ועוד. ההתקנה של האלומיניום מאוד פשוטה ונקייה וכאשר בוחרים באנשי מקצוע מיומנים, היא מתבצעת במהירות, מה שמוזיל בצורה ניכרת את עלות העבודה.

כיצד משתמשים באלומיניום לחיפוי קיר?

האלומיניום משמש עבור חיפויים ומסתורים. בעוד שבמגזר העסקי והתעשייתי נמצא אותו בעיקר בקירות פנים או חוץ, הרי שבמגזר הפרטי, משתמשים בו לא מעט בכדי לחפות אזורים פחות אסתטיים בבית. כך לדוגמא: כאשר עולה הצורך בחיפוי של מקום שבו עוברים כבלים חשמליים של מערכת מיזוג או מערכת חשמל, כאשר יש צורך לחפות מסתורי כביסה ועוד. במקום שהחלל יישאר כפי שהוא והדבר יפגע באופן ניכר באסתטיקה ובדקורטיביות של המקום כולו, ניתן להשתמש בחיפוי אלומיניום מרשים ומיוחד.

מעבר לעובדה שהאלומיניום מציע יופי בתהליך חיפויי קיר בכל מקום, הרי שיש לו יתרונות נוספים כגון: מדובר על חומר חזק ועמיד מאוד מפני קורוזיה בשל תהליך גלוון דו צדדי וכן צביעה איכותי באבקה אלקטרוסטטית על פי התקנות האירופאיות המחמירות, כלומר, השימוש באלומיניום לצורך חיפוי קירות ומסתורים, יספק לכם עמידות, יציבות ושמירה על המראה הטוב של החיפוי לאורך זמן רב. מעבר לכך, הוא מגיע בצבעים רבים כך שניתן להשתמש בו בכל סגנון עיצוב.

בשל המרווח אשר נוצר בין קירות הפנים לחיפוי, אפשר לפלס פני שטח לא ישר, להסתיר פגמים שונים בקיר או אלמנטים לא אסתטיים ובד בבד, לשפר את הבידוד ואת האקוסטיקה של המבנה. מעבר לכך, מדובר על חיפוי קל ונוח לתחזוקה וניקוי, כך ששמירה על המראה הטוב שלו לא תדרוש מכם יותר מדי.

יוקרה, איכות ופונקציונאליות גם יחד

חיפויי קיר אלומיניום מציע גם איכות, גם מראה יוקרתי ומרשים וגם פונקציונאליות רבה. המטרה שלו היא לעדן את מראה הקירות, לכסות קירות שמשמשים כמחיצה, להסתיר פגמים בקירות קיימים, לחדר מראה של קירות ישנים, להוסיף מראה יפה יותר למסתורי כביסה ועוד. החיפוי המדובר מאפשר חופש יצירתי במלאכת עיצוב הבית שכן, ניתן להתאים אותו לכל סגנון עיצוב ואתם לא צריכים להתלבט לגבי איך בדיוק לעצב את הבית בהתאם לחיפויים נבחרים או האם החיפויים שתבחרו יפגמו באופן כלשהו במראה השורר בחלל או לא ישתלבו בו באופן הרמוני.

אז מה נשאר לכם לעשות? לפנות אלינו, חברת טרלידור ואנו נסייע לכם בהתאמת חיפוי אלומיניום מושלם ואיכותי לכל חלל, לכל צורך ולכל מטרה.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך