כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים שער חנייה

נמנים עם אלו שאוהבים ללכת לישון בראש שקט? תרים אחר המיגון המיטבי כנגד פריצות וגנבות? מחפשים דרכים לשמירה על הפרטיות שלכם ומניעת מציצנות מצד שכנים ואו עוברי אורח? נמאס לכם לגלות בכול פעם מחדש שהחניה הפרטית שלכם בניין המגורים המשותף נתפסה על ידי גורמים שאינם מתגוררים במקום?

הפתרון האופטימלי עבור כול המקרים שצוינו כאן הוא התקנת שער חנייה. אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים שעולם השערים השתדרג מאוד בעשורים האחרונים, וכיום הוא מציע מגוון סוגים שונים של שערים חשמליים לחניה, בהם שער חד כנפי או דו כנפי, שער נגרר (מכונה גם “שער הזזה”), שער הרמה, שער פאנלים, שער גלילה, שער מתקפל וכן הלאה.

שער חשמלי לחניה

שער נגרר ושער קונזולי

במהלך סקירת השוק וחיפוש אחר שער חנייה, חשוב לבדוק מספר פרמטרים כגון התאמה לתוואי השטח, אל הצרכים האינדיבידואליים, חומרי הגלם המשמשים לייצורו, התאמה לסגנון העיצובי הכללי וכמובן גם למסגרת התקציבית שהגדרנו מראש.

כמו כן, חובה לוודא שהשער אכן עומד בת”י 900 חלק 21.03. מדובר בתקן בטיחות המתייחס למערכות שנע של שערים חשמליים וכולל דרישות פרטניות למניעת סיכונים הנובעים מתנועתם, דוגמת חיוב התקנת נורה מהבהבת (המתריעה כשהשער בפעולה), עיניים אלקטרוניות וכיו”ב.

השער הנגרר נפתח לכול אורכו כלפי אחד מהצדדים באמצעות מסילה המותקנת ברצפה. בקטגוריה זו נמנה גם השער הקונזולי שהינו שער נגרר מרחף (ללא מסילה), המותאם לתנאי שטח קשים. השער הנגרר נחשב לחזק ועמיד, אך הוא דורש שטח חניה גדול ורחב.

שערי כנף ושערי הרמה

סוג נוסף של שער חנייה הוא שער חד כנפי או דו כנפי, הנפתח באמצעות ציר אל הצדדים. שערי הכנף מותקנים במקומות שבהם אין אפשרות לפתיחה כלפי פנים או חוץ בשל מפתח צר. יחד עם זאת, גם שערי הכנף דורשים שטח חניה רחב לפתיחת הכנפיים ללא הפרעה.

שער הרמה הנו שער אשר מתרומם ונפתח כלפי מעלה, לפיכך הוא מהווה פתרון מושלם במקומות המתאפיינים בחניות עם כניסה צרה ואו באזורים אורבניים צפופים בעלי שטח חניה מוגבל. ניתן למנות כמה סוגים של שערי הרמה, הנבדלים אלו מאלו באופן פתיחתם.

ישנם שערים המתרוממים כיחידה אחת כלפי מעלה במקביל לתקרה ופתיחתם נעשית בהטיה. שערי הרמה אחרים הבנויים כמערכת של פאנלים המחוברים זה לזה בעזרת צירים

מכופפים (מכונים “שערי פאנלים” או “שערי מוסך”) ונפתחים כלפי מעלה בצורה אנכית.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך