מחפשים פתרונות להעלאת רמת המיגון של הבית? הכול על שערים מאלומיניום

מחפשים פתרונות איכותיים להעלאת רמת המיגון והאבטחה של הבית? כדאי שתשקלו התקנת שערים מאלומיניום! מבית קבוצת טרלידור מציינים שעל פי נתונים סטטיסטיים, כ- 60% מהשערים המותקנים בישראל בשנים האחרונות מיוצרים מאלומיניום, מהסיבה שחומר זה ידוע בחסינותו בפני קורוזיה ובעמידותו גבוהה לאורך זמן בתנאי חוץ וכנגד מזיקים שונים.

השערים מבית קבוצת טרלידור נצבעים בשיטת הצביעה אלקטרוסטטית בתנור, זאת לאחר שהם עוברים תהליך כימי מקדים של גלוון דו צדדי למניעת חמצון והחלדה. הליך הייצור מיושם תוך עמידה בתקנים הישראליים בתחום, מה שמבטיח מוצרים מוגמרים באיכות נטולת פשרות.

בניגוד לשערים העשויים מחומרים אחרים כמו ברזל או עץ, העמידות המוגברת של השערים מאלומיניום מהתקלפות ואו דהיית צבע, החלדה, התפוררות ומפגעים אחרים, מייתרת מראש את ההוצאות הכרוכות בתחזוקה שוטפת.

שערים לבית

אינספור תצורות שונות וסגנונות עיצוביים

משקלו הסגולי של האלומיניום נמוך בהשוואה לברזל ולעץ, תכונה שמעניקה לשערים מאלומיניום יתרון משמעותי על פני יתר השערים, ובפרט כשעולה הצורך בהתקנת קונסטרוקציה לנשיאת כובד השער בשעת התרוממותו באוויר (דוגמת שערי גלילה). יתרון נוסף נוגע לעובדה שהאלומיניום איננו דליק, כך שהוא בטיחותי לשימוש בסביבות בעלות סיכון גבוה להתלקחות אש.

כמו כן, האלומיניום ידוע כחומר גמיש, נוח לעיבוד וקל לחישול, תכונה המאפשרת לעבדו באינספור תצורות שונות וסגנונות עיצוביים (כגון שערים בסגנון קלאסי, אתני, מודרני, הייטקיסטי ועוד), זאת בהתאמה פרטנית לטעמו ולצרכיו של כל לקוח.

אז אם אתם תרים אחר שער שניחן בחוזק רב, עמידות גבוהה לאורך זמן ועיצוב אלגנטי יוקרתי, המשתלב בצורה הרמונית עם חלל הפנים והחוץ של הבית, יתכן ושער מאלומיניום הוא המוצר שאתם מחפשים.

חשיבות התכנון המקדים עוד כשהבית בשלבי בנייה

במהלך החיפוש אחר שערים מאלומיניום ועריכת סקר שוק, חשוב לתת את הדעת למכלול רחב של שיקולים. באופן כללי, כדאי להיוועץ בחברה אמינה המתמחה בתחום עוד כשהבית בשלבי בנייה, ובפרט כשמדובר בשער שמבקשים לשלב בו מערכות חשמליות.

ההסתייעות באנשי מקצוע תאפשר התאמה מיטבית של השער הנבחר לצרכים האינדיבידואליים ולתוואי השטח, תוך כדי היערכות מוקדמת מבחינת חפירת תעלות עבור תשתיות חשמל ותקשורת, התקנת עמודי תמיכה וכן הלאה.

תכנון מקדים עשוי להפחית משמעותית את הסיכון לפערים בין ציפיות לבין הביצוע בפועל הלכה למעשה, ובתוך כך גם לחסוך במשאבים. זאת ועוד, בטרם החתימה על חוזה ההתקשרות עם החברה שממנה השער נרכש, חובה לוודא שהוא עומד בתקנים הנוגעים לבטיחות שערים.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך