משפצים? בונים? כל מה שכדאי לכם לדעת על מעקות ברזל

משפצים? בונים? מעוניינים לרענן ולשדרג את המראה העיצובי בבית עם גרם המדרגות חדש? זה הזמן לערוך היכרות עם הקולקציה החדשה של מעקות ברזל מבית קבוצת טרלידור לתעשיות מתכת מתקדמות, החברה מספר 1 בתחום בישראל.

אנשי המקצוע של חברת טרלידור מציינים שמעקות משמשים לתיחום שטח הבית, למיגון מתחמי חנייה, לתיחום משטחים ציבוריים כמו בריכות שחייה, וכן להגנה על אלו שעולים ויורדים בגרם המדרגות.

עם זאת, המעקות נועדו, אמנם, לספק ביטחון בעת העלייה והירידה במדרגות, אך כיום מרבים לעשות בהם שימוש גם כדי להעניק לחלל אמירה עיצובית ייחודית משל עצמו. המעקות בעידן העכשווי עשויים ממבחר גדול של חומרים שונים כמו ברזל, זכוכית או שילוב שלהם עם מגוון חומרים נוספים להעשרת המראה החזותי, זאת לצד עניין הבטיחות והשקט הנפשי.

מעקה בריכה

התאמה לקו העיצובי של החלל להוספת נופך עשיר ויוקרתי

מעקות ברזל כיום מיוצרים ומשווקים בסגנונות רבים ובעיצובים מרהיבים, תוך שהאלמנט הבטיחותי והפונקציונלי מהווה, עדיין, פרמטר דומיננטי, אך לא רק. בעידן העכשווי משקיעים במעקות מחשבה רבה, זאת במטרה להתאימם לקו העיצובי של החלל, תוך שהם מוסיפים נופך עשיר ויוקרתי.

מבית טרלידור מוסיפים שלא רק מעקות הפנים משפיעים על הקונספט העיצובי של הבית, אלא גם מעקות חוץ, ובפרט בבתים בהם ישנם מדרגות המובילות הישר אל דלת הכניסה. הצבת מעקות דקורטיביים מעניקה לבאי הבית והמבקרים את התחושה שהם עתידים להיכנס למקום שמעוצב בקפידה ומתאפיין בניחוח של סטייל יוקרתי.

ישנם לקוחות שמעדיפים מעקות פנימיים וחיצוניים בעלי דגם אחיד, זאת במטרה ליצור רציפות זורמת בין שני החללים, בעוד שאחרים יעדיפו להעניק לכל מתחם את השונות הייחודית לו.

להקדיש תשומת לב לאלמנט הבטיחותי

חשוב להדגיש שעל אף שנהוג כיום להקדיש תשומת לב להיבט העיצובי כמו דלתות פנים, מעקות ברזל הם בראש ובראשונה אלמנט בטיחותי, ולפיכך, בבואכם לבחור מעקות, כדאי להעדיף ולרכוש את המוצר אצל חברה ידועה המתמחה בייצור, שיווק ובהתקנת מעקות איכותיים חזקים ויציבים, שנבדקו ונמצא שהם עומדים בדרישות ובתקנים, ובפרט כשהדבר נוגע למעקות חיצוניים, הנתונים מעצם מיקומם לחשיפה מתמדת להשפעות מזג האוויר.

זאת ועוד, במהלך בחירת המעקות מומלץ להסתייע באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים לקבלת ייעוץ והדרכה, זאת על מנת להבטיח שהמוצר שרכשתם הוא אכן תואם אופטימלית לצורכיכם הספציפיים. כמו כן, במקרה שבו מדובר במעבר לבית חדש והנכם מעוניינים, בין היתר, ברכישת מוצרים נוספים כמו פרגולות, סורגים ואו שערים, אזי כדאי להעדיף התקשרות עם חברה גדולה המספקת מעטפת רחבה של מוצרים ושירותים תחת קורת גג אחת.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך