מתעניינים בהתקנת סורגים? כל מה שכדאי לכם לדעת על סורג שקוף

מתעניינים בהתקנת סורגים? הידעתם שקיים מוצר כזה המכונה “סורג שקוף”? כל מי שיש לו סורגים בבית מכיר מקרוב את האווירה השלילית והבלתי נעימה שהם משרים על סביבתם, שבאה לביטוי כתחושה של אי נוחות ומחנק, ולעתים אף כליאה בכלוב והיעדר חירות. האסוציאציות המטרידות הללו מהוות את אחת מהסיבות הבולטות להימנעות מהתקנת סורגים.

 

עם זאת, למרות התחושות שהם מעלים בקרבנו ולמרות שמדובר בפתרון שהוא מאוד בלתי אסתטי בלשון המעטה, המציאות לעתים דורשת מאיתנו לעשות בהם שימוש, היות והוא מהווה, בסופו של דבר, את אחד מאמצעי הבטיחות והמיגון הנחוצים והאפקטיביים ביותר, ואם בימים עברו התאפיין ההיצע במבחר דל ומצומצם של סורגים אגרסיביים וגסים מברזל, הרי שכיום ישנה אלטרנטיבה בטיחותית ואפקטיבית במידה לא פחותה, אבל אלגנטית הרבה יותר: סורג שקוף!

סורג שקוף

הפתרון האסתטי המושלם לסורגים המתכתיים

המומחים מבית קבוצת טרלידור, מציינים שסורג שקוף עשוי מחומר גלם הנקרא “פוליקרבונט”. מדובר בפולימר סינתטי תרמו פלסטי שפותח בגרמניה בשנת 1953 ומתאפיין בשקיפות מצוינת ועמידות טובה לחום רב וחומרים חריפים.

 

מבית קבוצת טרלידור מוסיפים שבשנים האחרונות מתחזקת ומתפשטת מגמת השימוש בפוליקרבונט בכלל וסורגים שקופים בפרט, אם בשל עמידותו הגבוהה של הפוליקרבונט בפני חום גבוה כמו גם שבירה, ואם בשל היותו של אותו סורג שקוף פתרון אסתטי מושלם וחלופה נפלאה לסורגים המתכתיים.

 

בנוסף, שקיפותו של הסורג היא כמעט מוחלטת ומאפשרת ליותר מ-90% מהאור הטבעי לעבור דרכו, כשהדבר בא לביטוי בפועל בניצולת מרבית של כל מפתח החלון לתצפית נקייה ושקופה במתכונת של “להיות עם ולהרגיש בלי”.

 

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים סורגים שקופים?

זאת ועוד, הפוליקרבונט ניחן בכושר בידוד אקוסטי מעולה ושוקל כמחצית ממשקלה של הזכוכית. ניתן להתקין סורג שקוף בביטחון מלא בחדרי ילדים, במשרדים, ביציאה אל המרפסת ובכל פתח שמעוניינים להקנות לו הגנה מפני נפילות ופריצות, ובו זמנית גם ליהנות מהנוף הנשקף מבעד לפתח מבלי לחוש את תחושת אי הנוחות המחניקה האופיינית לסורגי הברזל.

 

עם זאת, מבית טרלידור מדגישים שלפני שרוכשים סורג שקוף יש לבדוק ולוודא שהסורג מצופה בשכבת הגנה מפני שריטות וקרינת UV, זאת במטרה למנוע את הצהבתם לאורך הזמן. חשוב לוודא גם שקצוות הפנלים אכן עברו ליטוש, על מנת להבטיח שאינם חדים ולא מסוכנים למגע. פרמטרים נוספים שמומלץ לבדוק נוגעים לעובי הפנל, למרווחים שבין הפנלים ולעמידה בתקן מטעם מכון התקנים.

5 שנות אחריות על כל הסורגים השקופים

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך