פרגולות מעוצבות: פתרון ההצללה המושלם!

הפרגולות נחשבות לפתרון דקורטיבי, עמיד ושימושי במיוחד להצללה ומיגון של ריהוט הגן מפני פגעי מזג אויר, ואם בעבר תוכננו הפרגולות בראיה פונקציונלית בלבד, הרי שבשנים האחרונות מרבים לעשות בהן שימוש כתוספת עיצובית אלגנטית ולהשריית אווירה מזמינה של חמימות כפרית.

אנשי המקצוע מקבוצת טרלידור לתעשיות מתכת מתקדמות, הנחשבת לחברה הגדולה והמובילה בתחום, מציינים שניתן כיום לראות פרגולות בכל מקום כמעט, החל גינות עירוניות ציבוריות וחצרות פרטיות ועד למרפסות וגגות של מבנים.

הפרגולות משווקות במגוון רחב של חומרי גלם ועיצובים שונים כמו אלומיניום, עץ, פלסטיק וכיוצא בזה, ועם אפשרויות להצללה ברמות שונות, זאת בהתאמה מלאה לתוואי השטח, כמו גם לתקציבו, רצונו וטעמו של הלקוח.

 

פרגולה דגם פרופילים

שדרוג איכות החיים תוך כדי ניצולת אופטימלית של החלל החיצוני

בעידן הנוכחי הופכת הפרגולה לטרנד פופולרי ומבוקש, שכן היא מאפשרת ישיבה באזור מוצל, והנאה במקום שנעים להעביר בו את הזמן, לארח משפחה וחברים. במידה והפרגולה עשויה מחומרי גלם איכותיים, אזי היא עמידה כנגד נזקי מזג האוויר וצפויה להחזיק מעמד לאורך זמן, גם כשמדובר באקלים הישראלי הקשוח המתאפיין בקרינת UV  חזקה וחשיפה ללחות גבוהה, רוחות וגשמים.

אין כל עוררין בנוגע לעובדה שהפרגולות משדרגות את איכות החיים ובה בעת מאפשרות גם ניצולת אופטימלית של החלל החיצוני. מבית טרלידור מציינים שהיצע הפרגולות כיום הנו רחב והטרוגני, וניתן לייצרן בהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח, אם מבחינת החומרים והגודל, ואם מבחינת התקציב, העיצוב והגוון.

 

מבחר רחב של עיצובים ודגמים שונים

מבית טרלידור מדגישים שבמהלך בחירת הפרגולה, חשוב, בין היתר, לוודא שהיא נושאת בתו תקן ולהתייחס גם לאיכות ההתקנה שלה, זאת משום שהתקנה בלתי מקצועית עלולה להוות סכנה למשתמשים בה ואף לפגוע בעמידותה ויכולותיה הפונקציונליות. חברת טרלידור מתמחה בייצור ושיווק של מגוון פרגולות העשויות מאלומיניום ובמבחר רחב של עיצובים שונים.

בין הדגמים השונים ניתן למנות פרגולות עם הצללה להגנה מפני קרני השמש כמו גם הגשמים שבימי החורף, וכן פרגולות מעוצבות בדגמים שונים, פרגולות הייטק, פרגולות בהזמנה אישית ופרגולות פתוחות המגיעות עם כיסוי עליון חלקי או ללא כיסוי ומשמשות בעיקר לצורכי נוי. עם זאת, על אף שהפרגולות מדגם זה אינן ניתנות לשליטה מוחלטת על כמות הצל, הן מאפשרות את יציאתו של האוויר החם כלפי מעלה ומעניקות אוורור מרבי.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך