בונים בית מעץ ? המאמר הזה בשבילך!

המגורים בבית מעץ נחשבים לאידיאלים ממובנים רבים ואם אתם עומדים לפני בניית בית שכולו על טהרת העץ, לפניכם כמה אלמנטים שמומלץ לשלב בתכנון.

למרות שמדובר בסגנון בנייה נפוץ בארה”ב ובמדינות אחרות סביב העולם, בשנים האחרונות בניית בתים מעץ הפכה ליותר ויותר פופולרית גם בארצנו הקטנטונת בשל היתרונות השונים ששיטה זו מציעה. בתים מעץ אינם אופייניים רק כצימרים או משרדים, כי אם גם כמבני מגורים ואם אתם עומדים בתחילתו של תהליך בנייה או אף רק שוקלים. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו, טרם כניסה לתהליך.

שער דמוי עץ מאלומיניום

בניית פרגולה לישיבה בחוץ

בית מעץ מספק הרגשה כפרית וחמימה ולא פעם דווקא השילוב בין העץ לבין חומרים יותר תעשייתיים יכול לתרום למראהו הכללי. כך למשל כאשר בונים בית מעץ יש לקחת בחשבון שפרגולות מעוצבות יכולות לתרום למראה יוקרתי יותר ולהפוך את בית העץ למתחם מפואר וייחודי. כאשר מדובר בבתים מעץ, הישיבה בחוץ ממש מתבקשת ולכן פרגולה היא מרכיב חיוני. ישנם סוגים שונים של פרגולות מהן ניתן לבחור את זו המועדפת עליכם וכך גם לתרום לרווחתכם וגם ליהנות מפריט עיצובי ומרשים.

שילוב מעקות

בכל מקרה בו בית העץ שלכם כולל מדרגות או קומה נוספת, הרי שכמעט מיותר לציין את החשיבות הקיימת בשילוב מעקות. מעקות מהווים חלק אינטגרלי מעיצוב הבית והם שמסייעים לשמור על מקסימום בטיחות. ישנם סוגים שונים של מעקות אותם ניתן לשלב בחלקי הבית הפנימיים והחיצוניים וכך להפוך את המתחם לכמה שיותר מוגן ובטיחותי. כמובן שאף ניתן לשלב מעקות מזכוכית, בחלקי הבית השונים וכך לתרום במידה משמעותית לעיצוב ולהקנות לחלל מראה כמה שיותר מיוחד ויוקרתי.

תכנון והתקנת שערים מעוצבים

שערי הכניסה לבית הם נקודת המפגש בין השטח הפרטי שלכם לבין השטח הציבורי. מלבד היותם האלמנט הראשון שהאנשים המגיעים אל הבית שלכם רואים, הם מהווים כחוצץ ביניכם לבין העולם החיצוני ולכן חשוב כי יהיו אלו שערים כמה שיותר איכותיים ומעוצבים. ישנם שערים שונים מהם תוכלו לבחור. ניתן כי יהיו אלו שערי עץ אשר משמרים את המראה הכללי וכמובן שיכולים אלו להיות שערי אלומיניום מעוצבים אשר ידרשו מכם פחות תחזוקה והתעסקות. כמובן שבאפשרותכם לשלב בעיצוב השערים נגיעה אישית וייחודית וכך להפוך את הבית שלכם לכמה שיותר מעוצב ומקורי.

ואי אפשר בלי גדרות

גם גדרות מהוות חלק בלתי נפרד מהבית המודרני וכשם ששערי אלומיניום יהיו יותר בטוחים וידרשו פחות תחזוקה, כך גם גדרות מחומר גלם זה יוכלו לספק לכם מענה מיטבי ואיכותי. את הגדרות תוכלו לבחור בהתאם לטעמכם האישי וצרכיו של המתחם וכך ליהנות מפתרון נוסף אשר יקנה לכם תחושה של מקסימום בטיחות בבית החדש.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך