גדרות לגינה בהתאמה אישית

כאשר מתגוררים בבית פרטי, נהנים מכל היתרונות של בית כזה – נוחות, מרווח, פרטיות, וכמובן, חצר פרטית נעימה. אך בבית כזה יש גם חסרון – המיקום שלו על הקרקע מאפשר לעוברים והשבים לראות כל חלק בבית או בחצר, כך שעם הפרטיות הגדולה שהוא מאפשר, אתם עלולים לחוש מעט חשופים. הפתרון עבורכם, במקרה זה, הוא התקנת גדרות לגינה. גדר יכולה לאפשר לכם לחסום לחלוטין את שדה הראייה, כדי שתוכלו להרגיש מבודדים לגמרי.

גדרות מסביב לבית

אילו סוגים של גדרות לגינה יש?

גדרות יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים, לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו. החומר המוכר לנו ביותר הוא עץ – בעלי בתים רבים בוחרים גדרות עשויות עץ כדי לתחום את הגינה שלהם.

עבודה בעץ מאפשרת ליצור גדר אסתטית המתאימה לאופי הטבעי של הגינה, וניתן לצבוע אותה במגוון צבעים. החיסרון המשמעותי טמון בעובדה שהגדר חשופה לפגעי מזג האוויר, כך שהיא עלולה להינזק ולאבד מיופייה בגשם ובשמש.

גדרות ברזל הן אפשרות נוספת, והן לא ספק מעניקות תחושת בטחון רבה יותר מאשר אלה העשויות עץ. הברזל הוא חומר עמיד ביותר, ולכן בהשקעה חד פעמית ניתן ליצור גדר לגינה בטוחה ומרשימה. החיסרון? עלות הברזל גבוהה, כך שבמידה ותרצו לשנות את העיצוב או להחליף את הגדר, זה יהיה כרוך בהוצאה נוספת.

החומר השלישי הוא אלומיניום, והוא משלב בין היתרונות של שני החומרים הקודמים. אלומיניום, אשר תופס תאוצה בשנים האחרונות, הוא חומר אשר ניתן לעצב אותו בקלות בהתאם לצורך. מגוון גימורים, צבעים וצורות, יוכלו להעניק לכם מראה של גדר טבעית, וחוסן של גדר ממתכת. עמידותו גבוהה, כך שתחושת הביטחון שמקנות גדרות לגינה עשויות אלומיניום היא רבה.

מחפשים גדר?

טרלידור היא חברה המתמחה בעבודות אלומיניום עבור מגוון שימושים. גדרות לגינה עשויות אלומיניום יעניקו לכם תחושת בטחון, ומראה אסתטי. תוכלו להתאים את צורת הגדר על פי רצונכם – ניתן לחסום לחלוטין את הגינה ולבודד אתכם מהרחוב, או ליצור גדר בעלת מרווחים גדולים כדי שתוכלו להישאר מעודכנים. רוצים לגדר את הגינה שלכם? פנו אלינו, ונוכל לייעץ לכם לגבי הגדר החדשה שלכם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך