גדרות לגינה- להגשים את החלום שלך

החלום על בית עם גינה משותף לרוב הישראלים, וכשאנחנו מדמיינים את הבית אנחנו תמיד מקיפים אותו בגדר. יש כל מיני גדרות לגינה – גדרות מעץ, מאבן או מברזל, גדרות גבוהות או נמוכות, מסתירות או מגלות וכו’. מקצועני הגדרות של חברת טרלידור, המייצרת ומשווקת מגוון גדרות בהתאמה אישית, מסבירים בשביל מה יש גדר, ואיך בוחרים את הגדר הנכונה.

גדרות לבניין

לסמן טריטוריה

סימון הטריטוריה האנושית נעשה בכמה דרכים, שאחת מהן היא הצבת הגבולות המוחשיים- קירות לבית, גדר לחצר. בעבר סימון הטריטוריה היה פחות מאומץ – הגדרות היו נמוכות, מעץ בדרך כלל, ובאמת סימנו את הטריטוריה ותו לא, וגם הדלתות לא היו נעולות. הרבה מים זרמו בירדן מאז, ולצערנו, היום, במציאות שאנו חיים בה, ברור שאם לא נגדר את החצר, יפלשו אליה זרים בלתי קרואים, יעשו בה ככל העולה על רוחם, וכנראה שגם יושחתו או יגנבו דברים שנניח בגינה. לכן, על הגדר המקיפה את הגינה או החצר שלנו, להיות יותר מסימון טריטוריה ולהוות מכשול ממשי בפני כניסה לשטח שלנו.

איך בוחרים גדר?

תהליך בחירת גדר, בין אם מדובר בגדר למרפסת, גדר לבריכה או גדר לגינה, מורכב מכמה שלבים עיקריים: ראשית יש להגדיר מדוע יש צורך בגדר ולאיזו מטרה היא תשמש. האם היא מיועדת כדקורציה בלבד? האם היא מיועדת להרתיע פולשים? אולי יש לכם רצון שהגדר תחסום את שדה הראיה מבחוץ פנימה? וכו’. ככל שתגדירו טוב יותר את הצורך, כך תוכלו למצוא לו מענה מדויק יותר. שנית, יש צורך לבחון את האופציות באופן כללי, לערוך סקר שוק קטן ולקבוע את התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע. יש לקחת בחשבון שגדרות איכותיות וחזקות, מברזל או פלדה, עולות קצת יותר מגדרות אלומיניום או פלסטיק, לדוגמא. עכשיו ניתן למצוא מספר חברות אמינות ומוכרות ולבקש מהן הצעות מחיר.

חשיבות האיכות

מכיוון שבניית גדר לגינה או לבריכה וכו’ מחייבת השקעה לא קטנה, ומכיוון שאינכם רוצים להתעסק בתיקונים או החלפת גדר כל פרק זמן קצר, השקיעו באיכות. רכשו גדר מחברה מקצועית, אמינה ומוכרת, שיכולה לספק שירותי התקנה ואחריות על הגדר ועל העבודה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. עדיף לשלם עכשיו מלהצטער אחר כך (ולשלם שוב).

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך