גדר אלטו: כשהבטיחות היוקרה והחדשנות הולכים יד ביד

גדרות אלטו

עוברים לבית חדש? שוקלים להתקין גדר לבית? מחפשים גדר במראה נקי, יוקרתי וחדשני? בנסיבות הללו, כדאי שתכירו את גדר אלטו! מדובר למעשה בקולקציה חדשה של גדרות ושערים מאלומיניום בעיצוב חדשני ואלגנטי מאוד מבית קבוצת טרלידור, שבה הפרופילים ניצבים בצורה אנכית כלפי מעלה (להבדיל מהדגמים הסטנדרטיים שבהם הפרופילים מסודרים אופקית למסגרת).

העיצוב הבלתי שגרתי מעניק תחושה עילאית המעוררת השתאות, ומכאן נגזר שמה של הקולקציה החדשה (פירוש המילה “Alto” בלטינית הוא “גבוה”). אנשי הצוות המקצועי מבית טרלידור מציינים כי גדרות הן מעיקרן אלמנט פונקציונלי שנועד ליצור חיץ בין המרחב הציבורי והשטח הפרטי, תוך כדי הקניית מיגון וביטחון, מניעת חדירה של גורמים בלתי קרואים, מניעת מציצנות מצד שכנים ועוברי אורח והגברת רמת הפרטיות.

שערים דגם פרופילים

שימוש בפרופילי אלומיניום מהאיכותיים ביותר

בנוסף לגדר אלטו, מציעים בחברת טרלידור מגוון רחב של גדרות אלומיניום, בשלל דגמים ועיצובים ייחודיים בהתאמה פרטנית לצורכי כל לקוח. בקטגוריה זו נמנות גדרות מסדרות הייטק צף, הייטק זוויתי, אתני, פרופילים ואו סדרות המשולבות בפסי זכוכית.

כאמור, בעבר הותקנו הגדרות בעיקר מטעמים פונקציונליים טהורים, בעוד שכיום נעשה בהן שימוש גם כפריט עיצובי דקורטיבי, מאחר והן האלמנט הבולט הראשון שצד את עיניהם של עוברי אורח אשר חולפים ועוברים על פני הבית.

בהקשר זה, חשוב להבהיר שקו הייצור של גדר אלטו והסדרות האחרות שהוזכרו כאן, עושה שימוש בפרופילי אלומיניום מהאיכותיים ביותר, שעוברים תהליכים כימיים (תהליכי זיקון) להעלאת חוזקם וקשיחותם עד לרמה המקסימלית.

חוזק רב ועמידות גבוהה לאורך זמן

בשלב הבא עוברים הפרופילים וכול יתר חלקי המתכת גלוון דן צדדי להגברת העמידות בתנאי חוץ ולמניעת החלדה. מדובר בתהליך כימי מקדים לצביעה אלקטרוסטטית בתנור, שאם לא כן יתקלף הצבע ויעודד התפתחות של קורוזיה. כל אבקות הצבע בהן משתמשת חברת טרלידור בתהליך צביעה עומדות בתקינה הישראלית והאירופאית, מוגנות בפני דהייה ואינן מכילות חומרים רעילים דוגמת עופרת.

הקפדה על שימוש בחומרים מהאיכותיים ביותר שקיימים בשוק לצד ייצור בטכנולוגיות חדשניות (מכונות לייזר ורובוטים), כל אלו מהווים ערובה למוצר הניחן בחוזק רב ועמידות גבוהה לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה שוטפת. בין אם החלטתם לבחור בגדר אלטו או בדגם אחר של חברת טרלידור, כדאי לדעת שהגדר ניתנת להתקנה בכול גובה מבוקש ובכול דרגה של אטימות (הסתרה מלאה או חלקית) על פי דרישת הלקוח.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך