גדר לגינה אלומיניום

אפשר לומר שגדרות אלומיניום הם עם מראה יפה ביותר. למשל עם מראה אלגנטי, מכובד ויוקרתי והן גם עמידות בפני מפגעי מזג אוויר, וכן מפני כובד. חומר האלומיניום הוא קליל מאוד ולכן גדרות אלומיניום נבדלות מגדרות אחרות גם במהירות ובקלות ההתקנה שלהן.

ההבדל בין החומרים השונים: גדרות אלומיניום מתאימות לבתים פרטיים או לבניינים והן הרבה יותר מומלצות מאשר גדרות ברזל או פלסטיק. כך למשל הן לא מחלידות או סובלות מבלאי כמו יתר הגדרות והן בעצם מחזיקות מעמד להרבה שנים. לעומת גדרות פלסטיק, גדרות אלומיניום איכותיות ולא נשברות.

גם מבחינת נושא המזיקים, נגלה שגדרות אלומיניום לא חשופות לפגיעות מצידם. לעומת גדרות עץ, למשל שהטרמיטים והחרקים וכו’ יכולים לכרסם לאט לאט במשך הזמן אבל גדרות אלומיניום לא מספקות אטרקציה עבור אותם החרקים, שפשוט ממשיכים מהן הלאה. בצורה הזאת אפשר להנות מהגדר לאורך הרבה שנים.

גדרות למעטפת הבית

למה דווקא אלומניום? גדרות אלומיניום יכולות להעניק לשטח שלכם יופי, איכות והגנה מקסימלית. עם זאת חשוב להתמקד גם במימד התקציב שיהיה זול ונח לעומת דברים אחרים, מבחינת העיצוב היפה, וכך גם לגבי השירות והליווי שתקבלו מהחברה.

מחירים: אפשר לומר שבאופן כללי מדובר על טווח רחב של מחירים, שנע בין כ-450 ש”ח למ”ר ויכול להגיע גם ל-750 ש”ח למ”ר ויותר. הכל תלוי בגודל של הגדר, בחברה שאותה תיקחו לייצור הגדר, העיצוב של הגדר ועוד.

לעומת חומרים וגדרות אחרים: לכן אפשר לומר בגדול שגדרות אלומיניום הם הבחירה הנכונה ביותר להרגשה בטוחה, לפרטיות, לחוצץ. הן לא כבדות ועבות כמו גדרות בטון והן לא דקות ולא בטיחותיות כמו גדרות פלסטיק. העלות אמנם יותר גבוהה מגדרות פלסטיק אבל היתרונות גם גבוהים יותר: גדרות אלומיניום מחזיקות יותר מעמד, לא נסדקות ונשברות במזג האויר ועוד. לכן גדרות אלומיניום הן הבחירה האולטימטיבית לגדרות אמינות ויעילות.

גדרות לגינה אלומיניום

יש הרבה סוגים של גדרות לגינה. יש גדרות שעשויות מעץ, מברזל מבמבוק, פלסטיק, אלומיניום, ברזל ואפילו מאבן. לכן כדאי להתאים את הגדרות למראה הכללי של הבית והחצר. אם יש לכם פרגולות מעץ, חשוב שהגדר תהיה עשויה מעץ.  יש גדרות לגינה שעשויות מאבן או בטון. המראה הזה הוא די נפוץ ומיושן, ואפילו בעל מראה קר.

לכן אפשר לגרום לגדר שעשויה מאבן או בטון להיראות חמה יותר באמצעות הוספה של גדר מעץ או גדר אלומיניום כדי להקנות לגדרות האלו מראה עיצובי ומיוחד יותר. מי שרוצה פרטיות למשל יאהב גדרות שיהיו גבוהות וצפופות יותר ובהרבה מקרים אפילו אטומות.

יש הרבה שאוהבים את המראה המיוחד והכפרי של גדרות מעץ. גדרות מעץ דורשות חידוש ותחזוקה. מי שיש לו זמן יוכל להתעסק עם הצביעה והחומרים המיוחדים שיש לצבוע את הגדרות שעשויות מעץ. לכל אחד יש את הטעם והשיקול שלו בבחירה של גדרות לחצר.

כך למשל מבחינת החומרים גדרות שעשויות מאלומיניום, הם הגדרות הכי פופולריות שמחזיקות מעמד הרבה שנים. אפשר גם לשלב את גדרות האלומיניום עם חומרים אחרים כמו זכוכית, עץ ועוד. גם הסביבה שבה אתם גרים, חשובה לבחירה של החומר ממנו יהיו עשויות הגדרות שלכם. למשל אם אתם גרים באזור סואן, חשוב שהגדר תהיה מבודדת מרעשים חיצוניים כמו תנועה רבה בכביש שסמוך לבית שלכם.

לכן מי שגר למשל באזור סואן, חייב לבודד את הרעש החיצוני, באמצעות בנייה של גדר שעשויה מבטון. גם גדרות צפופות יוכלו לבודד מרעש אבל גדרות הבטון מבודדות רעש סואן יותר. כדאי להתאים את סוג הגדר חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום הגדרות שיוכלו לייעץ ולהתאים לכם את הגדר הכי מתאימה.

מתכת האלומיניום שבעזרתה מייצרים את גדרות האלומיניום היא מתכת קלה,חזקה,ועמידה למגוון רחב של מזגי האוויר השונים, החל מסערות קשות של החורף הכוללים גשמים, ברד, ורוחות חזקות ועוד קיץ חם ולוהט. כמו כן, אין צורך בתחזוקה,כי גדר מאלומיניום עמידה מאוד לאורך שנים רבות ואין צורך בתחזוקה בכלל, גדר מאלומיניום לא מחלידה וצבעה לא יורד .

חרקים לא אוהבים גדרות אלומיניום, בניגוד לגדרות מעץ ששם כן יש התקפות חרקים בעיקר חקרים מסוג טרמיטים בגדרות מאלומיניום אין את החשש הזה והחרקים לא יכולים לעשות כלום לגדר מאלומיניום,זה בעצם יתרון מאוד חשוב בעיקר לאנשים בעלי חצר ששם יש כמות נכבדת של חרקים.

עצם זה שגדרות אלומיניום הם גדרות שלא צריכים תחזוקה שוטפת זה חוסך לנו המון כסף בהשקעה שכן ניתן  להשקיע אילו היינו בוחרים בסוג של גדר אחרת .

עיצוב של הגדרות מאלומיניום מאוד מודרני ונקי, אין ספק שגדר מאלומיניום היא הגדר המרשימה והיפה ביותר שיש כיום, זה הוא יתרון משמעותי מעבר לנראות זה משדרג את הבית שלנו ואת הערך שלו.

התקנה יחסית מהירה בעזרת תכנון נכון והתאמה אישית התקנת גדר מאלומיניום מתבצעת באופן מהיר ויעיל.

טיפים לבחירת גדרות אלומיניום

אחד היתרונות של גדרות אלומיניום הוא שיש היצע רחב של דגמים וסוגים שניתן לבחור מתוכו. ככל שההיצע גדול יותר, כך עולה הסיכוי להתאמה אישית של כל גדר אלומיניום לצרכים השונים. אבל מצד שני, היצע גדול מדי של אפשרויות גם עלול ליצור בלבול בבחירת גדר אלומיניום . לכן, הפתרון הכי טוב הוא לבחון כל מקרה לגופו ולדעת באיזה פרמטרים להשתמש על מנת להשוות בין גדרות אלומיניום והדגמים השונים.

בחלק מהדגמים של גדרות אלומיניום אפשר לראות כלפי חוץ את הגינה. בדגמים אחרים, הגדר אטומה מאוד וכך ניתן לשמור על פרטיות. אז במונחים של העדפה לפרטיות או אוויר צח ובריזה, אין ספק שגדרות מאלומיניום מרכזות את כל היתרונות תחת קורת גג אחת.

כמו כן, את מוצרי האלומיניום אפשר לייצר בהתאמה אישית למידות הקיימות בחצר, בגינה, במרפסת או בכל מקום אחר. כאשר המידות מדויקות, המשמעות היא ניצול של החלל הקיים ומיצוי הפוטנציאל של הנכס. זה יתרון משמעותי שעוזר להשיג גדר אלומיניום מושלמת בהתאמה אישית.

בנוסף, יש תמיד את השיקול של המיקום שהגדר תהיה , למשל אם תבחרו להתקין גדרות לגינה תמיד אתם תקחו בחשבון את השילוב של הגדר והעיצוב לטובת הגינה שלכם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך