גדר מסביב לביתכם

גדר ומעקה בהתאמה אישית
גדר הינה מחיצה שנועדה לתחום שטח כלשהו, וניתן לייצר אותה במגוון רחב של סגנונות וחומרי גלם החל מגדרות אטומות או משולבות זכוכית, דרך גדרות מאלומיניום, וכלה בגדרות פנימיות במגוון עיצובי סירוג ומעקות למרפסות, המשולבות בעץ ברזל או אלומיניום. גדרות אטומות הינן גדרות שמטרתן להעניק ללקוח פרטיות מרבית, ומורכבות מחומרים בסירוג צפוף על מנת למנוע כל אפשרות של הצצה מהחוץ אל פנים השטח. הגדרות האטומות נועדו גם למנוע כל אפשרות לאירועים של הילכדות ילדים במרווחים שבין הסורגים. צביעתן של הגדרות בצבעים מונעי החלדה תוביל לחיסכון בטיפולי תחזוקה למשך שנים רבות. גדרות מסוג אחר הן גדרות משולבות זכוכית המשלבת מספר חומרי גלם כגון אלומיניום או ברזל יחד עם זכוכית אטומה וכן אבן או בטון. יתרונן הגדול של הגדרות הללו נטוע בהיותן חזקות מאוד ומרהיבות באותה המידה.

גדר דגם אלטו

גדר אלומיניום בעבודות נפחות
האלומיניום נחשב לאחד מחומרי הגלם המעולים ביותר מאחר והוא מתאפיין בחוזק, משקל נמוך ועמידות גבוהה כנגד התחמצנות. גדר מפרופילי אלומיניום אשר עברו טיפולים כימיים ונצבעו בשיטה אלקטרוסטאטית הינה מוצר איכותי ודקורטיבי מאוד שאינו מצריך טיפול וגם אינו מחליד. גדרות ומעקות משמשים גם להענקת אזורים בטיחותיים תוך שמירה על קונספט עיצובי ייחודי אשר הותאם לטעמו של הלקוח. אחת החברות המובילות בתחום הגדרות והמעקות היא טרלידור, המשמשת גם כחברה מספר אחת בעולם לייצור סורגים קבועים ומתקפלים. החברה נכנסה אל השוק הישראלי לפני כ-25 שנים, וסניפיה פרוסים בכל רחבי הארץ. החברה מייצרת, משווקת ומתמחה במתן פתרונות מיגון איכותיים ויצירתיים לקבלנים, אדריכלים ולעשרות אלפי לקוחות נוספים אשר רכשו את מוצרי האיכות מטעם החברה.

טרלידור- מקצועיות, אמינות ויחס אישי
חברת טרלידור בעלת נציגויות בכל רחבי העולם לרבות רוסיה, יוון, מצרים, קפריסין, גאנה ומדינות נוספות. בחברה מועסקים מעל ל-400 עובדים בתחומים שונים כגון פיתוח התקנה ושירות. החברה משקיעה משאבים רבים בהון האנושי, ומתחייבת למקצועיות, אמינות ויחס אישי אל הלקוח. החברה אחראית על מיזמים רבים בארץ ובעולם, והקמה של גדר, מעקה, שערים או פרגולות מהווים אחוז מזערי בלבד ממגוון הפרויקטים בהם עוסקת החברה. החברה למעשה בעלת יכולת הגשמה ומימוש של כל חלום בתחום האלומיניום והמתכת בזכות המכונות המתקדמות בהן היא מסתייעת, ובזכות הידע העצום אשר צברה עם השנים. בעלי המקצוע מטעם החברה ישמחו להעניק לכם ייעוץ, ולסייע לכם בהשלמת עיצובו של הבית.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך