גם לך מגיעה פרגולה

גם לך מגיעה פרגולה

פרגולה היא סככה, וככזו יש בה צורך בכל בית עם חצר ובכל מרפסת, ובקיץ הישראלי הלוהט היא ברכה של ממש. בחברת טרלידורמתמחים במציאת פתרונות יצירתיים ומותאמים למיגון, הצללה ועוד, ומומחי החברה מסבירים כיצד להפוך כל סככה ליתרון גדול.

פרגולה דגם גלי

הצללה וקירור
היתרון הראשון של הפרגולות, הוא סיכוך והצללה, כמובן, שהן הסיבה הראשונית לשמה הומצאו. פרגולה שממוקמת בחצר או במרפסת מאפשרת להינות מישיבה במקום גם בימים שטופי שמש. בנוסף, כאשר מותקנת הפרגולה בצמוד ליציאה מהבית לחוץ, היא מורידה את הטמפרטורה בתוך הבית במספר מעלות, ולא רק שהופכת את הבית לנעים יותר, אלא אף מאפשרת חיסכון בהוצאות האנרגיה לקירור ואוורור הבית בקיץ.

 

פרגולה פתוחה או סגורה
הפרגולות מגיעות במגוון צורות – עם כיסוי עליון חלקי או מלא, עם צד אחד סגור או ארבעה צדדים פתוחים, בצמוד לבית או בנפרד ממנו וכו’. התייעצו עם המומחים בתחום לקביעת הפרגולה המתאימה לכם, בהתאם לצרכים אותם אתם מגדירים ובהתאם לתנאי השטח. התאמת הפרגולה לתנאי השטח חיונית לניצול נכון של הסככה, וכדאי להיעזר באנשי מקצוע בכדי לדעת בדיוק כיצד למקם פרגולה בצורה נכונה.

 

איזה יופי
הפרגולות נחשבות לאלמנט עיצובי המוסיף יופי וחן לגינה או לחצר. הפרגולה משנה את מראה הגינה מן הקצה אל הקצה, ומוסיפה לה אטרקטיביות מחד, ופרקטיות מאידך. ישנן פרגולות המגיעות ללא חלק עליון, או עם כיסוי חלקי בלבד, כך שהן מהוות אלמנט קישוטי בלבד, אך הפרגולות המקורות יכולות להפוך כל גינה ליפהיפה. טיפ: שתלו צמחים מטפסים מסביב לפרגולה, כך שיצמחו עליה ויהפכו אותה לחלק אינטגרלי מהגינה.

 

אל תעשה זאת בעצמך
בכדי לדעת כיצד למקם את הפרגולה יש צורך לדעת מהם הצרכים שלך, אך לאחר שהוגדרו יש צורך באנשי מקצוע שיכוונו את מיקומה המדויק- מהו שיפוע האדמה, מאיזה כיוונים מגיעה השמש באיזו שעה, מהם תנאי מזג האוויר, ועוד. גם בהתקנה עצמה יש להיעזר באנשי מקצוע בכדי להרכיבה בצורה בטיחותית וחזקה. ראשית, מצאו חברה מוכרת בתחום, ממנה תוכלו לקנות פרגולה באחריות מלאה על החומרים מהם היא עשויה. וודאו כי המתקינים גם הם אנשי מקצוע, בכדי למנוע את התמוטטות הפרגולה מסיבות שונות, נזקים בגוף ועוגמת נפש.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך