מבעוד מועד: 5 החלטות פשוטות שיעלו את ערך הנכס שלכם

כולם יודעים שלמיקום הנכס ומספר החדרים בו יש חשיבות עצומה כשבוחנים את ערכו, אך מעבר לאלו, קבלו 5 טיפים מיועצים בתחום הנדל״ן שיעלו את ערך הנכס עוד לפני שהתחלתם לפרסם

כל מי שאי פעם היה מעורב בתהליך מכירת נכס מכיר את התחושות הללו- לחץ, פחד וחוסר וודאות המתובלות בהמון הצדקות לשאלה: האם הנכס שלי ראוי למחיר שביקשתי? ובכן, באנו להקל עליכם. ישנם מספר גורמים שמשפיעים על ערך הנכס ואינם בשליטתכם כמו מצב שוק הנדל”ן – ביקוש אל מול היצע, מיקום הנכס, סוג הנכס בין אם מדובר בבית פרטי או דירה, שטח הנכס ומספר החדרים. אל מול כל אלו, בעת מכירת נכס ישנם גורמים נוספים בעלי משמעות אדירה על מקבלי ההחלטה – הרוכשים הפוטנציאליים.

גורמים נוספים אלו הם שיכריעו בסופו של דבר אם מחיר הרכישה של הנכס שלכם יהיה מעל מחיר השוק, כפי שאתם בטח מפנטזים. יתרה מכך, הם ישפרו את חווית השהות שלכם בבית/דירה עוד טרם מכירת הנכס ואף יעזרו לכם לדרוש סכום גבוהה יותר במידה ותרצו להשכיר את הנכס. אז מה הם אותם הגורמים שחשובים לרוכש הישראלי הממוצע? ואיך מעלים את שווי הנכס על ידי מספר החלטות נבונות ומבלי להיכנס להשקעות עתק?

מוצרי טרלידור

1. נושמים לרווחה

זה אומנם נשמע מצחיק, אבל לאוויר שאנו נושמים יש ערך כספי עצום. בעת בחירת מערכת מיזוג לביתכם מומלץ תחילה לבחור מותג מוכר ואהוב אשר מעלה את ערך הנכס רק מעצם הזכרת שמו. מעבר לכך, בשנים האחרונות פותחו טכנולוגיות חכמות ומתוחכמות בתחום מיזוג האויר המאפשרות לנו לבחור מערכת בעלת צריכת חשמל מינימאלית לצד התאמת צורכי הקירור, החימום ואיכות האוויר של המזגן לתוואי ביתכם.

 

2. רושם ראשוני קובע

לחזית הבית, המורכבת לרוב משער וגדר, השפעה אדירה על דיירי הבית ועל אורחיו שמורגשת בשני אספקטים חשובים: תחושת היופי והביטחון שהחזית משרה. תחושה זו מושרשת מתפיסה ארוכת שנים שהבית הוא מבצר המשפחה. בחירה נכונה של שער וגדר מעלה את ערך הנכס תוך חיזוק ההבנה אצל הרוכש שהמוכרים תכננו את הנכס לטווח הארוך והושקע בו חשיבה עיצובית ורגשית. בתחום זה מומלץ ללכת על בטוח בבחירת מותג חזק כמו טרלידור. חשוב לזכור כי האלומיניום הוא החומר המומלץ ביותר לשימוש במוטיבים חיצוניים אלו של הבית, בשל היותו עמיד לתנאי מזג האוויר, אינו מחליד או נרקב בניגוד לברזל ועץ.

 

6. חופשה בחיק החצר

ישראלים אוהבים לבלות בחוץ. לכן אין זה מפתיע שפינת הישיבה בחצר/מרפסת הפכה בשנים האחרונות לתחליף מועדף על פני הישיבה המסורתית עם חברים ומשפחה בסלון הפנימי. במובן מסוים, אף נוצרה תפיסה שפינת הישיבה בחוץ היא מעיין חדר נוסף ההכרחי בכל נכס. על כן, יש להשקיע בצורה נכונה לשיפור הנראות והשהות בפינה זו. ראשית, יש לבחור פינת ישיבה נוחה ומרווחת מבלי להוציא סכומים גבוהים. שנית, בחירת פרגולה להצללה מרבית המתאימה לקו העיצובי של שאר מוצרי האלומיניום. שלישית, שתילת צמחייה נכונה ותחזוקה ומומלץ כמה צמחי תבלין.

 

4. בטיחות לפני הכל

עם כל הכבוד לערך הבית, הערך החשוב ביותר הינו ערך החיים בתוכו. ולכן כשאנו ניגשים לרכוש בית אנו קודם כל בודקים שהבית בטוח עבורנו, במיוחד כשמדובר במשפחה עם ילדים או באנשים מבוגרים. ישנם מספר דברים שאתם צריכים לוודא בשביל להעניק לכם ולרוכש הפוטנציאלי שקט נפשי שכסף מסתבר יכול לקנות: 1) מעקות למדרגות, מרפסות ומסביב לבריכה העומדים בתו התקן הישראלי. 2) התקנת סורגים בחלונות על ידי חברה מוכרת 3) התקנת גלאי עשן, במיוחד באזור המטבח וחדרי הילדים.

 

5. מה שעושה הצבע

קירות מתקלפים ודהויים נחשבים למבריחי קונים ידועים. הם מעידים על הזנחה, היעדר השקעה ותחזוקה של הנכס ויכולים להעלות חששות לגבי ליקויים נוספים בנכס. לפיכך, צבעו את הבית גם אם הוא אינו עתיד להימכר בזמן הקרוב. שכבה אחת של צבע תעשה פלאים לדימוי הנכס ויותר חשוב תעצים את תחושת ההרמוניה בבית. ובבקשה, רק אל תשכחו את המשקופים והתקרה.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך