המדריך המלא לבחירת פרגולות מאלומיניום

הפרגולות מאלומיניום הפכו בעשור האחרון לאחד מפתרונות ההצללה השכיחים ביותר בנוף ארצנו, אם בשל היותו של האלומיניום חומר גלם עביד ועמיד במיוחד (אינו מחליד), קל ליישום ונוח ותחזוקה. מעבר לכך, הפרגולות מאלומיניום ניחנות במראה הייטקי וחדשני ואלגנטי שמתאים כמעט לכל גינה וחצר.

מבית קבוצת טרלידור מסבירים שבניגוד למתכות אחרות, האלומיניום מתאפיין בחסינות לחמצון וקורוזיה ועמידות לאורך זמן, ובפרט כשמדובר בפרופילים מאלומיניום עם תקן ישראלי או אירופאי ונצבעים בשכבת צבע עבה. יחד עם זאת, היות ושוק הפרגולות רחב והטרוגני ומונה מבחר לא מבוטל של סוגים ודגמים שונים, מוטב להגדיר מראש את הצרכים והשימושים העתידיים בטרם בחירת פרגולה כזו או אחרת.

פרגולה דגם גלי

פרגולה תלויה ופרגולה עומדת

ישנן פרגולות מאלומיניום המיועדות בעיקר להצללה, בעוד שאחרות משמשות להצללה ולהגנה מפני רוחות. לפיכך מומלץ בטרם הרכישה לבדוק במקום שבו תותקן הפרגולה את זווית האור וכיוון הרוח בשעות שבהן מבקשים ליצור הצללה. במהלך הרכישה עצמה, כדאי לבחון את הדגמים השונים תוך כדי היוועצות והסתייעות באנשים המתמחים בתחום, זאת על מנת להבטיח בחירה אופטימלית המותאמת אל הצרכים הפרטניים.

שניים מדגמי הפרגולות הפופולריים כיום בשוק הם פרגולה תלויה ופרגולה עומדת. הפרגולה התלויה היא פרגולה המחוברת לקיר חיצוני או מבנה קיים ונתמכת לעתים באמצעות שני עמודים שמעליהם קורת גשר. הקיר החיצוני וקורת הגשר מחוברים על ידי קורות אגדים באופן שדומה לצורת האות ר או ח. פרגולה עומדת, לעומת זאת, נתמכת על ידי ארבעה עמודים עצמאיים.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך