המדריך לרכישת מעקות ברזל

מתכננים לבנות את בית החלומות? לשפץ את בית הקיים? לחדש את המראה העיצובי הכללי על ידי גרם המדרגות חדש? במידה והתשובה היא חיובית, זהו הטיימינג המושלם להיכרות עם מעקות ברזל של קבוצת טרלידור לתעשיות מתכת מתקדמות, המדורגת בראש רשימת החברות בתחום המתכת בישראל.

בהיבט הפונקציונלי משמשים המעקות להגנה על אלו שעושים שימוש בגרם המדרגות, כמו גם לתיחום ומיגון של שטחים פרטיים וציבוריים, בהם מתחמי חנייה, בריכות שחייה וכיוצא בזה. אנשי המקצוע מבית טרלידור מציינים שבכל הנוגע למעקות, המרכיב הפונקציונלי מהווה, אמנם, את השיקול המרכזי, אולם יחד עם זאת, רבים כיום נוהגים להסתייע בהם, בין היתר, להדגשת הסגנון העיצובי הכללי של החלל.

מעקות למדרגות דגם אלפלקס

התאמה עיצובית רציפה והרמונית בין החלל הפנימי והחיצוני של הבית

בעשור האחרון מיוצרים המעקות במגוון רחב והטרוגני של חומרים וסגנונות שונים, החל ממעקות ברזל משולבי זכוכית למרפסות עם מראה ייחודי ומזמין, וכלה במעקות ספירליים דקורטיביים מאלומיניום ומעקות מעוצבים המשולבים בעץ וחומרים נוספים להעשרה ויזואלית של החלל.

 

מבית טרלידור מוסיפים שבעידן העכשווי נוטה העיצוב המודרני להתייחס לפריטים ואביזרים שבעבר כמעט ולא זכו להתייחסות מנקודת מבט עיצובית, כמו לדוגמה רצפות, דלתות, מעקות, סורגים וכן הלאה.

 

יתירה מכך, בבתים פרטיים ובתי קרקע רבים מקובל מאוד כיום ליצור התאמה עיצובית רציפה והרמונית בין החלל הפנימי והחיצוני של הבית, תוך כדי שמירה על קונספט עיצובי אחיד, זאת כדי לטעת בקרב באי המקום והמבקרים למיניהם ניחוח של יוקרה וסטייל מוקפד.

 

חובה לוודא שמדובר במוצר שנבדק ונמצא עומד בכל דרישות התקן

על אף האמור לעיל, מבית טרלידור מדגישים שעל אף ההתייחסות לאלמנט העיצובי, חשוב לזכור שמעקות ברזל משמשים בייעודם המקורי והמרכזי כאלמנט בטיחותי.

 

לפיכך, במהלך החיפוש אחר מעקות כאלו ואחרים, מומלץ להעדיף ולרכוש את המעקות אצל חברה מוכרת ובעלת מוניטין, כזו המתמחה בייצור ובהתקנת מעקות חזקים, יציבים ואיכותיים, תוך כדי בדיקה שאכן מדובר במוצר שנבדק ונמצא שהוא עומד בכל דרישות התקן.

 

חשוב להקדיש את תשומת לב להיבט הבטיחותי גם כשהדבר נוגע למעקות פנימיים, אבל בעיקר כשמדובר במעקות חיצוניים, היות ומעצם מיקומם, הם חשופים באופן מתמיד להשפעותיו של מזג האוויר. כמו כן, בשלב בחירת המעקות כדאי להסתייע ולהיוועץ באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, זאת במטרה להבטיח שהמוצר אכן תואם באופן מיטבי לצרכים הספציפיים של הלקוח.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך