למה התקנת סורגים כל כך נחוצה ?

תחושת הביטחון בתוך הבית הפרטי שלנו היא דבר שנרצה לעשות כמעט הכול בשביל לשמר, פריצות לבתים המתרחשות חדשות לבקרים, אינן מסבות נזק כלכלי בלבד, אלא פוגעות בתחושת הביתיות והפרטיות במקום שאמור להיות המוגן מכל.

סורגים, כמו סורגים שקופים מבית טרלידור המאושרים על ידי מכון התקנים, הם אמצי האבטחה הפשוט, אך לעיתים היעיל מכל עבור בית פרטי או בית עסק. סורגים הם מוטות הברזל המותקנים על חלונות הבית או בדלתות הכניסה יקשו ואף ימנעו מפורצים פוטנציאלים לנסות ולחדור אל תוך המבנה הסגור. פורצים עשויים להירתע מהעבודה הקשה והמסוכנת שפריצת או ניסור סורגים ופשוט לעבור למבנה אחר ונוח יותר לפריצה.

בעולם האבטחה לבית הפרטי ישנם אמצעי הגנה רבים ומגוונים מלבד סורגים, אולם רוב אמצעי האבטחה האלקטרוניים אינם מהווים מחסום פיזי בין הפורץ לחלל הבית, אלא רק מסייעים על ידי השמעת אזעקה וקריאה למוקד השירות של חברת האבטחה או המשטרה.

סורג בטיחות לבית

תכנון התקנת הסורגים

תכנון מערך האבטחה עבור בית פרטי או בית עסק אינו מסתיים בהחלטה על התקנת סורגים. עלינו לוודא כי מערך האבטחה שלנו נטול נקודות תורפה בולטות. התקנת סורגים על חלונות בית המגורים הפרטי עשויה להיות חסרת טעם במידה ופתח הכניסה אינו מוגן כראוי. יעילותם של סורגים באה לידי ביטוי כאשר הם יוצרים מערך ביטחון מובנה המכסה את המבנה כולו ומקשה על הפורץ למצוא נתיבי כניסה קלים.

שוק האבטחה הפרטי מציע לנו מגוון רחב של אפשרויות להתקנת סורגים על חלונות או התקנת סורגים על פתחי המבנה ועוד. ההבדלים בין סורגים שונים נעוצים באיכות החומר עצמו ובאיכות ההתקנה.

סורגים הם חלק משמעותי מאוד גם בעיצוב מראהו החיצוני של הבית ולכן עיצובם של סורגים ואמידותם לאורך זמן תוך שמירה על איכות הצבע והחומר היא מרכיב חשוב נוסף שאליו יש להתייחס בזמן התקנת סורגים.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך