התקנת פרגולה מאלומיניום

התקנת פרגולה מאלומיניום היא פתרון מעולה להצללה על שטחים פתוחים, במרפסת הדירה בגינה או בכניסה לבית. האלומיניום הוא חומר חזק, קל וגמיש, הדורש תחזוקה מינימלית, ומבטיח שתיהנו מהפרגולה לאורך שנים. אנשי המקצוע של חברת טרלידור, המייצרת, משווקת ומתקינה פרגולות מאלומיניום ומוצרים נוספים, מסבירים מה טוב בפרגולת אלומיניום.

לאלומיניום שלי 3 תכונות

כאמור, לאלומיניום שלוש תכונות דומיננטיות: האלומיניום הוא חומר קל משקל וגמיש לעיבוד, ויחד עם זאת חזק . פרגולה המורכבת מקורות אלומיניום, החל ביסודות וכלה בגגון ההצללה, היא הפרגולה היציבה ביותר לאורך זמן. חוזקו של האלומיניום מאפשר לו לעמוד איתן גם ברוחות עזות ולהישאר ללא פגע גם לאחר מטר ברד וגם לאחר שרב לוהט. קלות משקלו של האלומיניום מאפשרת לבסיס הפרגולה להיות קטן באופן יחסי, כך שאינו תופס מקום רב במידה ומדובר בפרגולה עומדת. במידה ומדובר בפרגולה תלויה מהקיר, הרי שקלות משקלו שלהאלומיניום מאפשרת לפרגולה להיות מקובעת לקיר בצורה טובה, ללא חשש מקריסת ההברגה לקיר בשל עומס משקל.

 

פרגולה מאלומיניום

תחזוקה מינימלית

פרגולה מאלומיניום מצריכה תחזוקה מינימלית בלבד – פעם בשנה יש לטפל באלומיניום למניעת חלודה ובעת הצורך ניתן לחדש את הצבע. פרגולות מאלומיניום עמידות בפני נזקי מזג אוויר, אין צורך לתחזק אותן תמידית כמו פרגולות מעץ, ואין חשש שאף חרק יהרוס אותן. חשוב לציין שגם הצבעים המשמשים לצביעת הפרגולות עמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, ואין סכנה לפגיעה במראה הפרגולה.

עיצוב מקסימלי

האלומיניום הוא חומר תעשייתי גמיש וקל לעיבוד ולכן ניתן להכין פרגולה כמעט בכל צורה שתרצו, ובכל טקסטורה שתמצאו לנכון. פרגולות מעוגלות או עגולות, זיג זג, משולשים, פרגולה מתומנת, פרגולה עם קשתות ועוד. ניתן להתאים את עיצוב הפרגולה וצבעה לבית כך שתיראה כהמשך ישיר שלו, או להבליט אותה דווקא בדרכים שונות, לשתול סביבה מטפס או להשאיר אותה במראה מתכתי. אתם מחליטים.

כל זה נכון בתנאי ש…

כל האמור לעיל נכון בתנאי שמקפידים על עבודה מקצועית. יש לרכוש את הפרגולה בחברה מוכרת ואמינה, בעלת ניסיון בתחום האלומיניום בכלל והפרגולות בפרט, ולוודא שגם ההתקנה מתבצעת על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה. אל תנסו לחסוך ולהתקין את הפרגולה בעצמכם! פרגולה מאלומיניום עושים במקצוענות או לא עושים בכלל.

 

לצפיה במגוון הפרגולות של טרלידור

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך