התקנת שער חשמלי

שערים הם צורך הכרחי כאשר מדובר על רכוש פרטי. המשרד שלנו, החנייה ובמיוחד הבית, כל אלה הם תחומים פרטיים שלנו, ואנחנו שואפים תמיד להגן עליהם ולא להשאיר אותם פרוצים לנחלת הכלל. התקנה של שערים היא הדרך הטובה ביותר לקבוע מי רשאי להיכנס, ואת מי אנחנו מעדיפים להשאיר בחוץ. כיום, התקנת שער חשמלי היא מגמה שהולכת ותופסת תאוצה בשוק הבנייה.

 

שער חשמלי

למי מתאים שער חשמלי?

לשערים בכלל, ולשערים חשמליים בפרט, אפשר למצוא מגוון שימושים נוחים:

שער למשרד מיועד לכל משרד, אך במיוחד לאלה הממוקמים באזורים עמוסים בתנועה. שמירה על החניה הפרטית שלכם באמצעות סימון בלבד אינה אפקטיבית, במיוחד באזורים כאלה בהם יש נטייה לעצור “רק לרגע”. חסימת האזור שלכם באמצעות שער תסייע לכם לקבוע מי יכול להיכנס ומי תעדיפו שיישאר בחוץ.

שער לבית, פרטי או בניין דירות, הוא קריטי. כשמדובר בבית פרטי, שער חשמלי חשוב במיוחד כיוון שכניסה לא מורשית משמעותה חדירה למרחב הפרטי שלכם. התקנת שער תאפשר לכם גם שימוש באינטרקום, כך תוכלו להחליט באמצעות לחיצת כפתור אם לפתוח או להשאיר סגור. גם בבניינים, בהם לכל דייר חנייה משלו, חשוב לשמור על סדר, ולהקפיד שאף זר לא יחסום או ינצל שטח שאינו שלו.

מתחמים ציבוריים בעלי חניה פרטית זקוקים לשער כזה, במיוחד אם מדובר במבנים אליהם הגישה מוגבלת או מורשית רק לכלי רכב מסויימים. הגבלה באמצעות שער תעניק אפשרות נוחה ויעילה לשליטה ברכבים הנכנסים.

אז מה עדיף?

שער חשמלי הוא פתרון נוח עבור מי שפרטיותו חשובה לו, ובמיוחד מי שמעוניין לשמור עליה ביעילות. שערים כאלה מהווים גורם מרתיע בפני פריצות או כניסה של לא מורשים, אשר יעדיפו בוודאי כניסה אל מבנים ממוגנים פחות. טרלידור מציעה לכם מגוון שערים חשמליים בעיצובים מרשימים, המאפשרים לכם להתאים את השער אל עיצוב הבית. מגוון אפשרויות פתיחה, המתאימות למבנים שונים, ומותקנות בהתאם לתנאים אצלכם בבית. חשוב לכם לשמור על הפרטיות ועל הבטחון שלכם? טרלידור היא התשובה עבורכם! פנו אלינו כבר היום כדי לבדוק מהו השער המתאים ביותר בשבילכם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך