טיפים לבחירת גדר ושער לחצר הבית

במידה והנכם מתעתדים לעבור לבית קרקע, סביר להניח שבשלב כלשהו תידרשו לתת את הדעת לעניין בחירת גדר ושער לחצר, אם לצורך תחימת השטח הפרטי והגברת המיגון והביטחון מפני אורחים בלתי קרואים ואם לצורך הקניית הפרטיות ומניעת מציצנות מצד שכנים ואו עוברי אורח. יתרה מכך, בשנים האחרונות נעשה שימוש בגדרות ובשערים כאלמנטים עיצוביים לכול דבר ועניין.

המומחים מבית חברת טרלידור מציינים שעוד בטרם התחלת החיפושים אחר גדר ושער לחצר הבית ועריכת סקר שווקים, מומלץ לאפיין את המטרות והצרכים ולהגדיר את התקציב שיש ביכולתנו להקצות לצורך זה. הניסיון מלמד כי הגדרת התקציב מונעת מראש הרפתקאות כספיות מיותרות ומפשטת את הליך החיפושים בכך שהיא מסננת הצעות שחורגות ממסגרת התקציב.

גדר מעטפת הבית

יתרונותיהם של השערים אלומיניום על פני שערי הברזל

במהלך החיפושים אחר גדר ושער לחצר הבית, כדאי לתת את הדעת למכלול הסוגים הקיימים בשוק והחומרים המשמשים לייצורם. לדוגמה, מרבית השערים כיום הנם חשמליים ומיוצרים בעיקר מברזל או אלומיניום. יחד עם זאת, לשערים מאלומיניום יש כמה יתרונות בולטים על פני שערי הברזל, כגון חסינות בפני קורוזיה ועמידות גבוהה לאורך זמן לפגעי מזג האוויר.

כמו כן, מאחר והאלומיניום קל משקל, אפשר לייצר ממנו שערים חשמליים שלא ניתן או לא מומלץ לייצר עם ברזל מפאת משקלו הגבוה (דוגמת שער הרמה ושער גלילה). בהקשר זה, חשוב לדעת שככול שהשער כבד יותר, כך יידרש מנוע בעל כוח עבודה חזק יותר, מה שעשוי לייקר משמעותית את המחיר.

הקפדה על התאמה עיצובית בין הגדר והשער

חומרי הגלם הנפוצים שמשמשים לייצור גדרות הם אלומיניום, ברזל, בטון, עץ ופלסטיק. בהגיענו לבחור גדר ושער לחצר הבית יש להתייחס למכלול רחב של פרמטרים, כמו למשל רמת המיגון והפרטיות שמבקשים להשיג, חוזקם ועמידותם של הגדרות והשערים בהתאם לחומר שממנו הם עשויים, מידת הצורך בתחזוקה שוטפת וכיוצא בזה, כמו גם הקפדה על התאמה עיצובית בין הגדר והשער והשתלבותם עם הסביבה (למשל בחירה בשער מדגם “הייטק” צף, “הייטק” זוויתי או “פרופילים” וגדר מאותו הדגם).

לאחר הגדרת הצרכים, הקצאת התקציב וסקירת השוק, מגיע שלב החיפוש אחר חברה לייצור והתקנת הגדר והשער. היות ומדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת על מוצרים שעתידים לשרת אותנו לאורך זמן, מומלץ לבצע את ההזמנה בחברה מקצועית, מוכרת ואמינה, זאת לאחר בדיקת חוות דעת של לקוחות קודמים וכן פרויקטים שביצעה החברה בעבר.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך