כל היתרונות של פרגולה מאלומיניום

הצורך בהצללת שטחים קטנים או גדולים אופייני מאוד לקיץ הישראלי, בזמן שכולם מחפשים להימלט מהשמש הקופחת ולמצוא דרכים להוריד את הטמפרטורות. פרגולות מאלומיניום הן פתרון נפלא להצללות כל שטח נתון, בגינה, בכניסה לבית או במרפסת, ורשימת היתרונות שלהם ארוכה ומרשימה. מומחי הפרגולות של חברת טרלידור, חברה בינלאומית המתמחה בסורגים, מעקות וסוככים ממתכת, מונים את רשימת היתרונות של הפרגולות העשויות אלומיניום.

פרגולה מאלומיניום

יציבות

עוד לפני היופי, כדאי לדבר על האופי. פרגולות האלומיניום יציבות לאורך שנים, ובזכות קלות המשקל של האלומיניום גם הפרגולות העומדות אינן צריכות בסיס גדול במיוחד ואינן תופסות מקום רב לעומת השטח המוצלל.

עמידות

פרגולות מאלומיניום עמידות בפני נזקים שונים לדוגמא: חרקים, מזג אוויר או תעלולי ילדים. האלומיניום אינו מחליד בגשם ואינו דוהה בשמש, אינו רגיש לשריטות וחרקים או בעלי חיים אחרים אינם יכולים להסב לו נזקים.
פרגולה מאלומיניום זקוקה לעבודת תחזוקה קלה פעם בשנה, בכדי לשמר את האלומיניום במצב טוב, נקי ויפה, וחידוש צבע מדי פעם, במידת הצורך.

עיצוב

אחרי שהבנו שלפרגולות מאלומיניום יש אופי מחושל, יציב ואמין, אפשר לדבר על היופי. אחד מיתרונותיו הגדולים של האלומיניום, פרט לחוזקו ולמשקלו הקל, הוא גמישותו המאפשרת ליצור ממנו שלל צורות שונות ומשונות וכל סוג קו שרוצים. לאחר עיצוב הצורה ניתן לצבוע אותו בכל צבע שרוצים, וליצור לו אפילו מרקם של עץ, ללא התחזוקה המרובה הכרוכה בכך. כל פרגולה צריכה להתאים לעיצוב הסביבה הכללי של הגינה אם היא ממוקמת בחוץ, או של הבית אם היא ממוקמת במרפסת, וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום העיצוב.

ורסטיליות

האלומיניום, כאמור, הוא חומר גמיש המאפשר ורסטיליות וגיוון רב. פרגולות מאלומיניום מתאימות לכל מטרה ומגיעות בכל צורה – פרגולות פתוחות או סגורות, פרגולות מעוצבות, פרגולות עם הצללה קבועה , פרגולה מתקפלת במרפסת,  פרגולה עגולה, מרובעת, קשתית, משולשת או כל צורה אחרת שתעלו על דעתכם להשגת מראה הייטקי מתוחכם או מראה טבעי,  פרגולה עם צמח מטפס או כל דבר אחר שיעלה על דעתכם – כשמדובר בפרגולות אלומיניום הכל אפשרי.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך