סורגים לגינה

סורגים לגינה- כשהביטחון והאסתטיקה הולכים יד ביד
מתגוררים בבית קרקע? מעוניינים להעלות את רמת המיגון והאבטחה על הנכס ולמנוע כניסתם של אורחים ומבקרים בלתי קרואים? בנסיבות הללו, קרוב לוודאי שתתקינו שער כניסה וגדר היקפית.
יחד עם זאת, במידה והנכם שואפים להגביר את רמת המיגון עד לרמה המקסימלית, מוטב שתשקלו גם התקנה של סורגים לגינה בפתח היציאה מהסלון אל החצר או המרפסת. אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים שקיימים סורגים שנועדו למנוע נפילה מגובה וסורגים שנועדו למנוע מקרי שוד ופריצה.
קטגוריה זו כוללת סורגים קבועים וסורגים מתקפלים. חסרונם הבולט של הסורגים הקבועים נעוץ בכך שהם מקרינים אל החלל תחושות שליליות של אי נוחות, מחנק, כליאה והיעדר חירות.

רמה מרבית של בטיחות ומוגנות מבלי ליצור תחושה עכורה ומכבידה
הסורגים לגינה הם כורח המציאות, חרף היותם חסרי אסתטיות והאסוציאציות הבלתי נעימות שהם מעוררים בקרבנו. אלא שחשוב להיות מודעים לכך שקיימות כיום אופציות אחרות שיש בהן בכדי לספק את תחושת ביטחון, כמו לדוגמה סורגים מתקפלים.
הם מהווים את החלופה המושלמת, בהיותם מאפשרים לנו ליהנות מכול העולמות: אפשר באמצעותם להגיע לרמה מרבית של בטיחות ומוגנות, זאת מבלי ליצור תחושה עכורה ומכבידה, וגם מבלי להסתיר את הנוף הנשקף מהחצר.
יתרונם הבולט נעוץ בכך שהסורגים ניתנים לפתיחה על פי הצורך, מה שמקנה תחושה של מרחב מרווח, ובפרט שהם תופסים שטח שנע בין 15% ל- 25% לכול היותר מגודל הפתח, וכן לסגירה מהירה וקלה כשמעוניינים לשוב ולמגן את המקום.

נמנעים מנטילת סיכונים מיותרים? הגעתם למקום הנכון!
במהלך החיפוש אחר סורגים לגינה, מוטב להימנע מנטילת סיכונים מיותרים, ובפרט כשמדובר בצורך להגן באופן המרבי על יקירנו ורכושנו. אי לכך מומלץ לרכוש מוצר שיעילותו מוכחת, מחברה ידועה, אמינה ובעלת שם ומוניטין.
חברת טרלידור נמנית ברשימת החברות המובילות בתחום ברחבי העולם, ומהווה למעשה חלוצת הסורג הנפתח בישראל. הסורגים עשויים מפלדה מגלוונת ומעורגלת, להקניית חוזק שווה ערך לפלדה שעובייה 3 מילימטרים. הסורגים ללא ריתוכים, לעמידת גבוהה לאורך זמן.
כמו כן, הם עוברים טיפולים כימיים וצביעה אפוקסית בתנור, להגנה מפני החלדה. יתירה מכך, סורגים מבית קבוצת טרלידור הם היחידים בארץ שמגיעים עם מערכת נעילה T.L.S (נעילה דו בריחית) הנחשבת לבטוחה והמתקדמת בעולם. ניתן להזמין במגוון צבעים מתוך מניפתRAL .

סורג מתקפל

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך