מחפשים חיפוי קיר זול? הכירו את חיפוי האלומיניום

מחפשים חיפוי קיר זול לקירות הפנים או החוץ? זה הזמן לערוך הכירות עם הדבר הבא בעולם העיצוב המודרני: חיפוי קיר מאלומיניום! הקדמה אינה פוסחת על ענפי הבנייה, האדריכלות והעיצוב, ומספקת כיום מגוון לא מבוטל של פתרונות חדשניים לשדרוג מראה הנכס, כשהבולט שבהם בשנים האחרונות הוא חיפוי אלומיניום.

אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור מציינים שחיפוי האלומיניום נחשב לאחת מהטכניקות המרשימות ביותר בעשור הנוכחי לחיפוי מבנים שונים במגזר הציבורי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, והוא ניחן ביכולת עיצובית ממגנטת שמתאפיינת בהמון כריזמה, נראות ונוכחות. מדובר בטרנד מעניין, אלגנטי ואסתטי המונה רשימה ארוכה של יתרונות ומותיר את חיפוי הטיח השמרני הרחק מאחור.

חיפוי קיר לבית

הגנה תרמית יעילה כנגד תנאי מזג אוויר

מעבר להיותו חיפוי קיר זול ביחס לפתרונות האחרים הקיימים בשוק, חיפוי האלומיניום מספק הגנה תרמית יעילה כנגד תנאי מזג אוויר חיצוניים, להרחקת רטיבויות מקירות חוץ ופנים, לוויסות הטמפרטורה בחללי הפנים וחיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה למיזוג האוויר.

בנוסף לכל אלו, חיפויי האלומיניום חוסך גם בהוצאות האחזקה, שכן הוא איננו מפתח

קורוזיה, איננו צובר אבק ולכלוך, וניחן בעמידות גבוהה מאד למשך שנים. החיפוי מגיע בשלל דגמים ותצורות ומתקבל על ידי לוחות (פרופילים) או סרגלים.

דבר זה מאפשר עיצוב בהתאמה אישית. ניתן אף לשלב בחיפוי מגוון אלמנטים עיצוביים נוספים, כמו תוספת של טקסטורה ייחודית, גופי תאורה המותקנים בין הקורות ועוד אינספור רעיונות יצירתיים כיד הדמיון.

מחפה על ליקויי בניה ופגמים קיימים

יתירה מכך, החיפוי מחפה על ליקויי בניה ופגמים קיימים, דבר המאפשר הסתרת שטחי קיר שאינם מיושרים, חורים וסדקים, והקניית מראה נעים לעין, אסתטי ואלגנטי לחזיתות של מבנים וקירות פנים.

מחברת טרלידור מסבירים שחיפוי האלומיניום מסווג כחומר אקולוגי הניתן למחזור, כך שהשימוש בו מהווה חיסכון משמעותי במשאבים, חומרי גלם וצריכת אנרגיה, וזו אחת הסיבות לעלויות הייצור הנמוכות שלו וליישום ההולך ומתרחב בפרויקטים חדשניים בענפי הבנייה המודרנית הירוקה.

סיבה נוספת לכך שחיפוי האלומיניום הנו חיפוי קיר זול נעוצה בפשטות ומהירות ההתקנה. ההתקנה עצמה איננה מצריכה תכנון מורכב והיערכות מוקדמת למעשה, המשטח מוצמד אל הקיר ללא כל חיבור או תפר, כשזמן ההתקנה מסתכם בשעות ספורות לכול היותר.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך