מעקות

מעקות הם חלק הכרחי וחיוני לשמירה על בטחוננו בכל מקום בו יש חשש מנפילה מגובה – מרפסת, מדרגות וכו’. היום מייצרים את רוב המעקות מאלומיניום, שהפך לחומר הפופולארי ביותר בתחום הבנייה, בשל מעלותיו הרבות, כפי שמייד נמנה אותן. ביקשנו ממומחי חברת טרלידור, החברה המובילה במעקות אלומיניום בישראל, לפרט על הצורך במעקות ועל המענה המצוין שמעניק האלומיניום.

מי צריך מעקה

מעקה הוא סוג של סורג או גדר, המותקן במקום בו יש סכנת נפילה מגובה. המקומות בהם נמצא תמיד מעקות הם גרמי מדרגות, מרפסות, אדני חלון ועוד. המעקה משמש הן למניעת נפילה והן להישענות ועזרה בעת הליכה לצידו. ניתן למצוא חומרים שונים מהם מיוצרים המעקות כמו נירוסטה, ברזל, עץ, ועוד. אך מעקות האלומיניום זוכים לפופולאריות הרבה ביותר, ובצדק.

מעקה מדרגות אלומיניום

מעקה מאלומיניום הוא מעקה טוב יותר

משקלו של האלומיניום נמוך, הוא חזק ביותר ויחד עם זאת גמיש וקל לעיבוד, עמיד בפני כל נזק אפשרי כמעט, אינו מחליד, עבודות התחזוקה הנדרשות בשבילו הן מינימליות ומחירו כחומר גלם אינו גבוה.

ניתן לייצר מעקה בכל צורה אפשרית כמעט ולצבוע אותו בכל צבע שתחפצו, במחיר נמוך יחסית, תוך שמירה מקסימלית על תפקידו הפונקציונלי הבטיחותי, ללא חשש מנזקי מזג אויר או בלאי, וללא צורך בתחזוקה מסובכת, מלבד העברת מטלית ניקוי מפעם לפעם. אידיאלי.

מעקות מאלומיניום ועוד

את האלומיניום ניתן לשלב עם מגוון חומרים אחרים שיוסיפו ליופי ולאסתטיקה. אחד השילובים היפים ביותר הם של אלומיניום וזכוכית, הזוכה לפופולאריות רבה. מעקה כזה יהיה יפה ומרשים, בהתאם לעיצוב שלו, כמובן, ויעניק הגנה מלאה מפני נפילה מגובה, כמו גם תמיכה במידה ונזדקק לה. מי שבכל זאת רוצה מעקה מאלומיניום בלבד יכול ליצור בו פיתוחים, צורות גיאומטריות ועוד, ליצירת מראה מעוצב ומרשים, וכן לצבוע אותו במגוון צבעים עצום, כדי ליצור אפקט צבעוני ועליז. האפשרויות, כאמור, עצומות.

מעקות אלומיניום, זה כדאי

לאור כל האמור לעיל ברור כי מעקות אלומיניום הם המעקות המומלצים ביותר, ולא בכדי הם הפכו למעקות הפופולאריים ביותר. האפשרות להינות מעיצוב מושלם, בטיחות מקסימלית ומחיר נוח הוא נוסחת קסם שמאפשרת לכל הצדדים להיות מרוצים.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך