מעקה זכוכית – שקוף ויפה

מעקה זכוכית – שקוף ויפה

מעקה זכוכית הוא לא רק פיתרון בטיחותי אלא גם בעל ערך מוסף עיצובי ודקורטיבי. מעקה כזה יוצר תחושה ואווירה של שקיפות, של פתיחות, של מרחב. הוא אמין וזמין להתקנה במקומות שונים, בבית ובמרפסת – לחיפוי קירות, למקלחונים, לגרמי מדרגות, למטבח ולעוד מתחמים בבית.

בבית שיש בו ילדים קטנים שאלת המעקה היא קריטית. מעקה זכוכית בהיותו יחידה אחת, ללא מרווחים, חזקה ושקופה מאפשרת להורים לראות את ילדיהם העולים ויורדים או זוחלים על המדרגות לקומה העליונה בבית או ממנה. הוא מאפשר אפוא קשר עין רצוף. הוא נעים לעין גם כאלמנט דקורטיבי, מקרין קו נקי ופונקציונאלי. שקיפותו של המעקה העשוי זכוכית מאפשרת שילובו במרקם האדריכלי הכללי של הבית ורהיטיו השונים. התקנתו מחייבת שמירה קפדנית, בלתי מתפשרת, על תקני האיכות והבטיחות ובעיקר – שימת לב לגימור, שהרי לא יעלה על הדעת מעקה לא בטיחותי העלול לסכן את מי שנוגעים בו בפציעה.

מעקות זכוכית

יתרונות:
בניגוד למעקות מחומרים אחרים, מעקה זכוכית אינו מצריך פעולה כל שהיא של שימור ותחזוקה, למעט ניגוב אבק כפעם בפעם. אין צורך לצבוע אותו או לשייפו. המעקה עמיד בפני קורוזיה, חלודה, טחב ועובש. העדר צורך בתחזוק וממילא בהוצאות הכרוכות בו מהווה יתרון כשלעצמו.
על אף המראה והדימוי השברירי שלה – זכוכית היא עמידה. שקיפותה הופכת אותה לחומר מבוקש ואף מועדף על רבים בעיצוב הבית. אם אתם רוצים שילוב של פונקציונאליות עם דקורטיביות, בחירה במעקה זכוכית היא בחירה המשלבת את השתיים באופן מיטבי. השימוש הרווח בה במקומות שונים מעיד על גילוי היתרונות של מעקה הזכוכית.
חברת טרילידור מייצרת מזה שנים סוגים רבים ומגוונים של מעקות, לרבות מעקה למוסדות ציבוריים ולבתים פרטיים. מעקה זכוכית משדר ומקרין, בה בעת, פשטות ויוקרה, צניעות והידור.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך