מעקות ברזל – הבחירה העיצובית שלכם

מעקה הוא כבר מזמן לא רק פריט בטיחותי, אלא גם אמצעי עיצובי לבית. בחירה במעקה הנכון עשויה להשפיע על מראה הבית ולהוסיף לו רבות. צוות המומחים של טרלידור נותנים לכם את כל המידע שאתם צריכים על מעקות ברזל.

 

איפה נתקין מעקה?

למעקה שימושים רבים, הוא משמש כאמצעי בטיחות, כאמצעי עזר לעלייה במדרגות, ליופי ונוי, ועוד. כאמצעי בטיחות משמש המעקה בעיקר במרפסות, גגות ומדרגות. הוא מאפשר לתחם את השטח ולמנוע נפילה. בנוסף מקובל לשים מעקה מסביב לבריכות שחיה פרטיות למניעת נפילה של ילדים לתוך הבריכה.

 

מעקה אלומיניום למרפסת

מעקה כאמצעי עזר

עלייה במדרגות אשר אין להן מעקה היא קשה ומסוכנת. כאשר אנחנו עולים או יורדים במדרגות אנחנו זקוקים למשהו להיאחז בו, ושייתן לנו יציבות. השמת מעקה חזק ובטיחותי תעשה את המדרגות בביתכם לנוחות יותר ולעבירות גם לאנשים מבוגרים להם העלייה במדרגות קשה יותר.

 

מעקה לנוי

אם בעבר לא הייתה כמעט התייחסות לפריטים כמו דלתות, חלונות ורצפה בעיצוב הבית, הרי שהעיצוב המודרני לוקח בחשבון את כל הפריטים בחלל הבית ומנסה לשלבם במארג העיצובי של הבית. כך לדוגמה, מעקה למדרגות צריך להיות חלק מהאמירה העיצובית של החלל ולבטא את השקפתם של בעלי הבית.

 

ממה עשויים מעקות?

מעקות עשויים מחומרים שונים כמו אלומיניום, זכוכית ועוד. אחד החומרים מהם עושים מעקה הוא ברזל. מעקות ברזל מצטיינים בחוזק רב ובעמידות רבה. בדרך כלל במעקה ברזל ישולבו חומרים נוספים, כך לדוגמה, תוכלו לבחור במעקה משולב זכוכית. בעזרת מעקה כזה תוכלו ליצור מראה ייחודי לחדר המדרגות שלכם.

 

בחירה והתקנה של מעקות ברזל

כדי לבחור מעקה עליכם להגדיר מהו השימוש אותו אתם מייעדים למעקה. לא דומה מעקה למדרגות למעקה לבריכה. בנוסף, עליכם להגדיר מהו האפקט אותו ברצונכם ליצור בעזרת המעקה, האם אתם מחפשים מעקה שיפתור בעיה בטיחותית, או מעקה שייתן אפקט נוסף וישנה את עיצובו של הבית. כדאי להיעזר בחברה המתמחה במעקות כדי לבחור ולהתקין את המעקה. על ידי עזרה ממומחים תוכלו לבחור את המעקה הנכון לכם. כך תיהנו מיופי ומבטיחות רבים יותר. התקנת מעקות ברזל על ידי חברה אמינה ומקצועית תבטיח מעקה בטוח שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך