מעקות זכוכית יופי בלתי שביר

מעקות זכוכית אינם מובנים מאליהם. ישנם המשתאים מיופיים אבל חוששים מהתקנתם. יש הנרתעים מעצם המחשבה על הצבתם בבית אבל בהדרגה מתרגלים לרעיון ועם הזמן מוצאים בהם יתרונות שונים.
מעקות זכוכית משווים לבית חזות עיצובית מהודרת ויוקרתית. הם משרים אווירה בהירה ונקייה.הם מסמלים שקיפות ומבטאים אותה הלכה למעשה.

מעקות זכוכית מבוקשים על ידי לקוחות אשר מכל סיבה שהיא לא רוצים להשקיע בתחזוקתם. הזכוכית עמידה בפני טחב, חלודה, ועובש. למעט ניקויה, מעת לעת, במטלית טבולה בחומר הברקה, אין כל צורך להשקיע בתחזוקתה.

חרף דימויה כשבירה היא יציבה וחסינה, ודאי עמידה בכל תהפוכות מזג האוויר. היא שומרת על חזותה גם זמן רב לאחר התקנתה. אגב, ניתן להזמין ולקבל מעקות מחומרים אחרים משולבי זכוכית, אבל האפקט שלהם יהיה שונה, כצפוי, מהאפקט שיוצר מעקה שכל כולו עשוי זכוכית.

 

מעקה זכוכית דגם בין מסילות

שקיפות ופתיחות:
השקיפות של הזכוכית משדרת ומקרינה ניקיון ומשרה תחושה של חלל פתוח ומרווח. שילוב מעקות זכוכית בבתי עסק מאפשר לבעלים לחשוף באופן מרבי ומיטבי את הסחורה המוצגת ומוצעת ללקוחות.
מעקה זכוכית מועדף לא אחת בשל הגדלתו את מרחב המדרגות, בכך שהוא מורחק מהדפנות של המדרגות. סוג הזכוכית מהווה שיקול מרכזי להעדפת המעקה, מאחר שרק זכוכית רבודה, אשר גם אם וכאשר היא נשברת, חלילה, רסיסיה אינם מתפזרים לכל עבר ובכך לא מהווים סיכון, מותרת ומואשרת לשימוש.

התקנת המעקה תיעשה על ידי צוות מאומן ומיומן. ייתכן כי משך זמן ההמתנה יארך מעט יותר מאשר המתנה להתקנת מעקות אלומיניום, אבל לאחר שתיווכחו במוצר המוגמר המותקן בביתכם ודאי תרגישו כי היה שווה להמתין. נציגי השירות של החברה ישמחו ליידע אתכם על אודות אפשרות התקנת מעקות זכוכית, יסבירו לכם וייעצו לכם מתוך הבנה והכרה ברורה בזכות הבלעדית שלכם להחליט האם לבחור במעקות אלה או לא.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך