מעקות מאלומיניום – קלות ובטוחות

מעקות מאלומיניום מקנות לכם שקט. הבחירה בהן היא בחירה נכונה ומתבקשת, במיוחד כאשר בבית יש ילדים קטנים הם מיוצרים בגימור בטיחותי ומלוטש. מעקות לבית ומחוץ לו מאלומיניום משווים למתחם חזות נקייה ומהודרת.

מעקות מאלומיניום הם בחירה טבעית ומועדפת מטעמים שונים: האלומיניום היא מתכת קלה, עמידה, לא מחלידה, בעלת ‘אורך חיים’ ממושך. תחזוקתה מזערית. קל להתקין מעקות עשויות מחומר זה וקל לנקותם. בשל הקלות שבה ניתן לחתוך אותם – אין כל קושי להתקינם בכל גודל מבוקש. קל ללטש את האלומיניום ולכן ניתן להשיג גימור מדויק ומוקפד, ללא דופי.

חברת טרלידור מייצרת, משווקת ומתקינה מעקות מאלומיניום בכל מתחם מבוקש. המעקות מתוצרתה עוברים טיפולי שטח כימיים יסודיים כהכנה לצביעתם. הם נצבעים בצביעה אלקטרוסטטית, המעצימה את חוזקם ומהווה ערובה לעמידותם לאורך זמן. לפי דרישת הלקוח – ניתן לקבל מעקות מעוצבים ומסוגננים, בשילוב ברזל ו/ או עץ.

מעקה דגם הייטק למרפסת

מעקות מאלומיניום כפתרון מיגון אפקטיבי
על אף הרצון הטבעי והמובן לעצב מעקה מעודר ודקורטיבי, חשוב להידרש אליו כאל פריט שיש לו תפקיד בטיחותי מן המעלה הראשונה – הן כתומך במדרגות והן במרפסת. לפני שאתם מתקינים מעקות בבית ומחוץ לו, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע. טביעת עין מקצועית תאפשר לכם לאפיין ולהגדיר את הצרכים ואת הציפיות שלכם מהמעקות.

אין תחליף למקצועיות ולניסיון ולכן לפני שבוחרים מעקות – חשוב להיחשף אל מגוון מוצריה של חברה בעלת ותק ומוניטין בתחום ייצור והתקנה של מעקות, סורגים וגדרות. חברה המתמחה באספקת פתרון מיגון בטיחותי ויצירתי ודאי תוכל לספק גם לכם את המעקות המתאימים לכם ביותר.

מעקות מאלומיניום בביתכם יאפשרו לשמור על הקו העיצובי בו תוך היותם מענה מיטבי לצורך לשמש מגן בכל מקום בבית ומחוץ לו שבו מותקן מעקה. אם אתם מתלבטים – אתם מוזמנים לפנות אל אנשים אשר הידע והעצות שלהם עשויים לאפשר לכם לקבל את ההחלטה הטובה והמתאימה לכם ביותר.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך