מעקות למדרגות: הדרך לשדרג את מראה הבית שלכם

מה חשיבותו של המעקה?

תפקידו הראשוני של מעקה המדרגות הוא לשמש משענת עליה נשען בבואנו לעלות או לרדת בגרם המדרגות. אולם, זה מכבר, משמש מעקה המדרגות כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ומיופיו.

חברת טרלידור מעצבת ומקימה מעקות מסוגים שונים ומגוונים. מעקות מעץ, מעקות מאלומיניום, מעקות ספירליים, מעקות משולבים עץ ואלומיניום ומעקות משולבים אלומיניום וזכוכית.
מטרתה של חברת טרלידור היא להעניק לך מעקה מדרגות שישתלב בצורה מושלמת בעיצוב של הבית ושיבטיח את הגנת בני ביתך ואורחיך.

מעקות למדרגות מאלומיניום

מעקות מכל הסוגים

בחברת טרלידור תוכל לבחור מעקה מדרגות לפנים הבית ומעקה מדרגות לגרמי המדרגות החיצוניים. המעקות יכולים להיות מאופיינים בזהות דומה או להיות שונים אלו מאלו לחלוטין – על פי בחירתך.
האלומיניום נחשב לחומר מעולה בכל הקשור בעיצוב מעקות, מאחר שהוא משלב תכונות מופלאות כגון: משקל נמוך, חוזק ועמידות גבוהה מול התחמצנות. כל אלו מאפשרים ליהנות ממעקות מדרגות בעלי עיצובים מרהיבים ומעמידות לאורך זמן.

חברת טרלידור מעניקה ללקוחותיה אפשרות להקמת מעקות העשויים אלומיניום בלבד או כאלה המשלבים אלומיניום עם עץ או עם זכוכית. מעקות אלו משמשים בדרך כלל בבתים פרטיים לצורך יצירת מעקה שמוביל מהחצר אל הבית. קו מעקות המדרגות של חברת טרילידור, מיוצר מיצירות ומפרופילי אלומיניום, העוברים טיפולי שטח כימיים ונצבעים בצביעה אלקטרוסטטית בתנור. טיפולים אלו יוצרים מוצר דקורטיבי ואיכותי שאינו מחליד ואינו מצריך טיפול.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך