סורגים שקופים – בטיחות ללא פשרות!

התקנת סורגים בחלונות הבית היא דבר מובן מאליו כאשר יש ילדים וגרים בקומה גבוהה, ולפעמים גם במקרים אחרים, והצורך לשמור על בטיחותם של הילדים עומד מעל כל שאר השיקולים. ובכל זאת, רבים מייחלים בליבם שיהיו סורגים שקופים, כאלה שאפשר לראות דרכם את הנוף במלואו, שאינם נותנים תחושה של כלא, ואינם פוגמים באסתטיקה של הבית, מבפנים או מבחוץ.

מומחי הסורגים של חברת טרלידור, המתמחה, בין היתר, בייצור, שיווק והתקנה של סורגים, כאן כדי לספר לכם שהיום אפשר להגשים את החלום, ומסבירים מהם הסורגים השקופים וכיצד הם עונים על הכל הפרמטרים הדרושים.

סורגים שקופים

בטחון ובטיחות

כפי שכבר הזכרנו, התקנת סורגים הכרחית כדי לשמור על הילדים, בעיקר מפני נפילות החוצה בקומות גבוהות, אך גם בקומות נמוכות יש צורך בסורגים כדי למנוע פריצות אפשריות. הסורגים השקופים של חברת טרלידור עשויים פסי פוליקרבונט שקוף ברוחב של 50 מ”מ ובעובי של 10 מ”מ ומאושרים על ידי מכון התקנים.

הסורגים אינם שבירים, ומחוברים לקיר בתוך מסילה מיוחדת, כך שלפרוץ אותם יקח יותר מדי זמן ויקים יותר רעש ממה שפורץ מעוניין. המרווח בין הסורגים הוא 90 מילימיטר, פחות מתקן הבטיחות החוקי, וילדים לא יכולים ליפול דרכם החוצה.

אסתטיקה

מבחינת בטחון ובטיחות, גם סורגי המתכת הרגילים יכולים להיות יעילים, כמובן, אולם מבחינה אסתטית הם נחשבים לכעורים, גם כאשר מוכנסים בהם פיתוחים וסלסולים, שנועדו, כביכול, להפוך אותם לנאים ויזואלית. סורגים שקופים, כשמם כן הם – שקופים וכמעט בלתי נראים.

בצורה זו, הם אינם מפריעים להינות מהנוף הנשקף מהחלון, אינם נותנים תחושת כליאה, ולא מכערים את צידו החיצוני של הבניין כמו סורגי ברזל. הסורגים השקופים מותקנים על צידו החיצוני של החלון, כך שגם המסילה אינה נראית לעין מתוך הבית, ואפשר כמעט לשכוח מקיומם.

שמירה על איכות

מכיוון שתפקידם של הסורגים הוא לשמור על בטחוננו ובטיחותנו כמו גדר, כדאי להקפיד על רכישת סורגים איכותיים, מחברה ותיקה ואמינה, ולהקפיד על התקנה מקצועית, בידי אנשי מקצוע מיומנים. סורגים שקופים, כמו כל סורגים אחרים, יהיו יעילים במאה אחוז אם וכאשר יותקנו בצורה נכונה, אך עשויים להתנתק ממקומם, לזוז וכו’, אם הותקנו בצורה רשלנית או חובבנית.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך