סורגים שקופים: כשהבטיחות והאסתטיקה נפגשים

מיגון החלונות באמצעות סורגים נועד למנוע נפילות ופריצות, אולם עד לפני שנים ספורות, כל מי שהעדיף את ההיבט הבטיחותי ובחר להתקין סורגים לחלונות, נאלץ להתפשר על עניין האסתטיקה בתמורה ל”ראש שקט”.

המומחים מבית חברת טרלידור לתעשיות מתכת מתקדמות מסבירים שכיום ישנו מוצר חדש בתחום המיגון: סורגים שקופים! מדובר בסורגים העשויים מפסי פוליקרבונט שקופים, כאשר עוביו של כל פס הוא 10 מ”מ ורוחבו 50 מ”מ.

כמו כן, מרחק שבין כל שני פסים הוא 90 מ”מ, מה שמקנה ביטחון מלא בפני נפילות ילדים. חברת טרלידור מדגישים שאותם סורגים שקופים מתאפיינים בעמידות גבוהה כנגד שבירה, אם מטעמים ונדאליים ואם מסיבות אחרות, והם עומדים גם בכל תנאי מזג האוויר, ולו הקשים ביותר.

סורג שקוף

פולימר סינתטי תרמופלסטי עם עמידות מעולה לחומרים חריפים וטמפרטורה גבוהה

סורגים שקופים של חברת טרלידור כוללים מערכת עיגון שמשמשת לקיבוע הסורגים אל הקיר ופסי פוליקרבונט שקופים. הפוליקרבונט הוא פולימר סינתטי תרמופלסטי שמתאפיין עמידות מעולה לטמפרטורה גבוהה וחומרים חריפים.

הפוליקרבונט ניחן בשקיפות מצוינת, שבמקרים רבים טובה ואיכותית יותר משל זכוכית, וזו אחת הסיבות שהשימוש בו נפוץ למוצרים ויישומים שדורשים עמידויות מיוחדות, כמו לדוגמה סורגים שקופים. ניתן להתקין את הסורגים הללו בקו אנכי או בקו אופקי, כך שהם נראים, למעשה, כמעין חלונות שלבים שדרכם נשקף הנוף שמסביב לבית.

אחד מיתרונותיו של הסורג השקוף הוא שניתן לשלב אותו עם כל סגנון וקונספט עיצובי, תוך שהוא מעניק תחושה של זרימה ופתיחות, זאת להבדיל מהסורגים הסטנדרטיים שמשרים תחושה מעיקה ומנוכרת עם קונוטציות שליליות.

 

מוצר שעבר בדיקות מעבדה מחמירות ועומד בדרישות התקן

סורגים שקופים מהווים, כאמור, פתרון בטיחותי ועיצובי הרמוני ומושלם, ובפרט כשמדובר בבתים וחללים שמעוצבים בקו מינימליסטי נקי, היות והם “מרככים” את החלל מבחינה ויזואלית במקום להעמיס עליו. הסורגים השקופים מאפשרים הנאה מאור שמש טבעי במשך מרבית משעות היום.

עם זאת, ניתן להימנע מקרינת שמש חזקה וישירה ולווסת את רמות האור שנכנסות מבעד לחלונות על ידי ציפוי שמשות החלון בציפויים מתקדמים, מה שמבטיח הצללה של החלל תוך כדי שמירה על היכולת להשקיף מבעד לחלון.

חשוב לציין שחברת טרלידור הספיקה למגן באמצעות הסורגים השקופים מאות מרחבים פרטיים וציבוריים בכל רחבי הארץ. מדובר במוצר שעבר בדיקות מעבדה מחמירות, בקרת איכות וניסויי שטח, והוא עומד בדרישות התקן.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך