סורגים שקופים – שקוף שזה הדבר הבא!

כמה נעים לראות את הנוף מהחלון, כמה טוב להרגיש שהעולם בחוץ הוא פשוט ההמשך של החיים בבית. אך, לצערנו, אנו לא חיים עדיין במצב בטוח, ואיננו יכולים לוותר בקלות על סורגים להגברת תחושת הביטחון. סורגים שקופים מבית טרלידור המאושרים על ידי מכון התקנים, הם המצאה חדשה שנועדה לתת לנו מענה בשני מישורים: הבטיחותי והאסטטי. מומחי חברת “טרלידור”, החברה הבנילאומית המובילה ביצור סורגים לבתים ולחברות, מפרטים לנו כיצד סורגים מסוג זה יכולים לשרת אותנו, ואת מי הם יכולים לשמש.

סורגים שקופים

פוליקרבונט לשירות האסטטיקה

לאוהבי העיצוב שבינינו, וגם לאלו מאיתנו שפשוט אוהבים לראות את הנוף מהחלון, אין ספק שהפתרון של סורגים שקופים הוא מבריק. אנחנו יכולים, בלב שקט, להסיט את חלונות הבית ולהתגאות במראה הנוף מהחלון, גם אם אנחנו גרים בקומה הראשונה. כאשר אנו פותחים את החלון ורואים לפנינו, ללא הפרעות, את העצים, השמיים או את האנשים ברחוב, התחושה המתקבלת היא של פתיחות והמשכיות בין הבית לבין מה שקורה בחוץ.

ומה עם הבטיחות?

הסורגים עשויים מחומר שקוף הנקרא פוליקרבונט, שהוא בעל עמידות מאוד גבוהה לשברים ולכן מסוגל לשרת את הצורך שלנו בסורגים חזקים. יש לחומר זה שימושים מגוונים בתחום האופטיקה וגם בתחום של מיגון נגד ירי. מפוליקרבונט בשילוב מיוחד ניתן לייצר חלונות חסיני ירי, קל וחומר שניתן לייצר ממנו סורגים שיהיו מספיק עמידים בפני פריצות ושברים. המרחק בין פסי הפוליקרבונט הוא 90 מילימטר, מה שלא מאפשר לאף פורץ לחדור פנימה.

שימושים ביום יום

אז למי מתאים להתקין סורגים שקופים ואיפה הם יכולים לשמש אותנו? ובכן, המגוון הוא רחב. חדרי ילדים, בהם אנו רוצים לאפשר לילדים לגשת לחלון אך מצד שני לשמור על בטיחותם, עשויים להיות מקום מתאים. משרדי עבודה הנמצאים בקומות נמוכות, בהם חשוב לנו לשמור הן על ביטחון הציוד והן על האסטטיקה עבור הלקוחות ועבורנו. חדרי טיפולים הנמצאים בקומות נמוכות, אליהם מוזמנים מטופלים שצופים בנוף בזמן הטיפול, עשויים להיות מקומות שהשקיפות בהם תהווה יתרון משמעותי. וכמובן כל ענף החנויות, שלרוב נמצאות ממש על פני הרחוב. השקיפות מאפשרת ללקוחות לצפות במוצרים כשהחנות סגורה ומצד שני להגן עליהם על ידי סורגים מיוחדים אלו.

 

לצפיה בכל סוגי הסורגים של טרלידור

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך