פרגולה אלומיניום מעוצבת

פרגולות אלומיניום מועדפים בארץ ובעולם מכל מיני סיבות. יש להם יתרונות רבים כמו למשל עמידות ואמינות, עיצובים ייחודיים, השתלבות בכל חלל, מחירים אטרקטיביים במיוחד. בנוסף זה הופך איזורים שכיף לשבת בהם, באמצעות מגוון צלונים, פרגולות ופתרונות הצללה נוספים.

גם מבחינת העמידות שלהם למשל לעומת עץ או חומרים אחרים זה דיף וגם מבחינת המחיר שהוא זול הרבה יותר כדאי לבדוק את אמנות החברה את נבימנות את השירות וגם המלצות מחברים למשל כך גם את האחריות ואת המענה בהקשר הזה

פרגולות זה מקום שנעים לשבת בו וגם יוצרים מרחב מופרד אינטימי ונחמד לעומת שאר המומות למשל גינה של הבעת זה גם משגר יוקרה ואיכות לעומת דברים אחרים.

נקודות החשמל יכולות לשמש למגוון שימושים שעונים על כל מיני צרכים, כמו הטענת הטלפון הסלולרי שלנו, חיבור של מחשב נייד שזקוק להטענה, שילוב של תנור חימום או של אמצעי מיזוג או אוורור חיצוניים ועוד. חלל הישיבה הרבה יותר נעים, וללא כבלים חשמליים. גם מבחינת העיצוב יש אפשרות לצבעים מודרניים וקלאסיים שמשתלבים מעולה, צבעים כמו שחור, אפור או לבן, שמתאימים לאווירה משרדית, ביתית וכפרית ועוד.

הם יכולות להיות אטומות לגמרי עם הצללה מוחלטת או להיות עם חריצים ארוכים ודקים שיאפשרו לקרני השמש לחדור לאיזור המוצלל.

פרגולה לבנה

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום יכולות להגיע במגוון צורות למשל תלייה מהקיר או הצבה על גבי עמודים. שתי האפשרויות עומדות בפניכם לבחירה אישית, שתיקבע בדרך כלל בהתאם למשתנים כמו מקום, סוג החלל וגורמים נוספים.

פרגולות אלומיניום משמשות היום גם בתים פרטיים, גם מרפסות בבתים משותפים, גם חללים משרדיים, גם חללים ביתיים וגם חללים פרטיים ועסקיים אחרים. בתי קפה, מסעדות, מרפסת, חצר או גינה בבית שלהם נהנים גם הם מהצבת פרגולות אלומיניום בגדלים שונים ובעיצובים שונים.

כמו כן לגבי פרגולות תלויות מדובר בפרגולות ללא עמודים מה שמאפשר מרחב פתוח ללא מגבלה של תנועה או מקום מתחת לפרגולה. היא נקראת גם פרגולה.

צריך לבצע קשירה ופרזול באופן מיוחד ומקצועי מאד ככה שהפרגולה תהיה חזקה ובטוחה. לפעמים פרגולה תלויה חזקה מפרגולה עם עמודים בגלל הידע הרחב שנרכש עם השנים בעבודה מול מהנדסים, בעבודה בקומות גבוהות מאד ובכלל מתוך המגוון העצום של פרגולות תלויות שהיתקנו ברחבי הארץ.

הפרגולה הזו מצריכה קיר גבוה שאליו אפשר להיקשר בלי להפריע לשכנים למעלה. בנוסף צריך לקחת בחשבון את חוזק פרגולות האלומיניום. ככל שהיא מתרחקת מהקיר כך עלינו לחזק את הקורות באופן ייחודי.

הסכנה בפרגולה תלויה זה שהיא תתהפך לאחור ברוח ואת זה מונעים בקשירה עם מוטות מגלווניים עבים ופרזול קשירה ייחודי.

פרגולות אלומיניום תלויות הן הפתרון המושלם עבור שילוב של חיסכון במקום ואסתטיות ללא פשרות. היא מאפשרת ליהנות מהצללה מושלמת בלי לתפוס שטח משמעותי מהמרפסת שתשמור על חזות נקייה.

מבין כל הפרגולות הקיימות כיום בשוק ללא ספק התקנת פרגולה אלומיניום תלויה היא הדבר היפה, המעוצב והאסתטי ביותר. לרוב כיום משתמשים בפרגולות אלומיניום תלויות כאשר רוצים לחסוך במקום או על מנת לתחום שטחים וליצור צל והגנה ממניעת ישיבה במרפסת עקב מזג אוויר.

העיצוב של קווים נקיים והיכולת של הפרגולה להשתלב עם עיצוב שקיים כבר, חיסכון בשטח כאשר מתקינים פרגולה תלויה אנחנו למעשה חוסכים במקום, הדבר מאפשר מקסימום נוחות, חיסכון בהוצאות מכיוון שללא ספק פרגולות אלומיניום תלויות עולות פחות.

כמו כן יש גם התאמה לכל שטח, לכל אזור ולכל אילוץ או רצון אישי בצורה מושלמת, חיסכון באנרגיה מכיוון שכשאנו מצלילים את הבית בימי הקיץ אנו מונעים מהשמש לחמם את פנים הבית מה שמוריד את הטמפ’ בבית וחוסך שעות מזגן.

חיסכון בהוצאות אחזקה למעשה, פרגולות האלומיניום מבטלות כליל את עלויות האחזקה, פרגולות אלומיניום עמידות לכל תרחיש ואינן דורשות תחזוקה כלל!, חיסכון בזמן עקב הרכבה מהירה שאורכת כשליש מהזמן שלוקח להרכיב פרגולה אחרת.

פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולות אלומיניום תלויות הן הפתרון המושלם עבור שילוב של חיסכון במקום ואסתטיות ללא פשרות. פרגולות תלויות מעניקות למרפסת ולגינה מראה יוקרתי ואסתטי להפליא, שכן בניגוד לפרגולות השגרתיות הן זוכות לתמיכה ללא עמודים.

אפשר לבחור את צבעי העץ המיוחדים משלל גוונים שונים ומרהיבים בהתאמה לכל סוגי הגינות והמרפסות הקיימים. הצבת פרגולות תלויות דורשת תכנון מקצועי ומקדים. הפרגולות מחוברות לקיר באמצעות כבלי ברזל אשר מקבעים אותן אליו בצורה נאה ובטוחה.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך