פרגולה מאלומיניום – המדריך השלם

פרגולות מעץ הפכו למחזה נפוץ ביותר בישראל בשנים האחרונות. בשל חסרונות שונים כמו כובד, עבודות התחזוקה הנדרשות ומחיר יקר של העץ, נערכו בדיקות לחומרים אחרים מהם ניתן להתקין פרגולה, והיום פרגולה מאלומיניום היא האפשרות המומלצת, כמעט מכל היבט. מומחי הפרגולות של חברת טרלידור, מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי המתכות המתקדמות, מסבירים הכל על פרגולות אלומיניום.

פרגולת הצללה

יתרונות פרגולה מאלומיניום

• האלומיניום הוא חומר עמיד לאורך זמן, שאינו רגיש למים ועמיד כמעט בכל מזג אוויר.
• בעוד העץ דורש תחזוקה רבה, האלומיניום אינו דורש התעסקות כלל, מלבד טיפול תחזוקה פשוט פעם בשנה – שנתיים.
• קלות משקלו של האלומיניום לצד חוזקו הרב, מאפשרים להתקין ממנו לא רק פרגולות עומדות אלא גם פרגולות “מרחפות”, ללא רגליים, הנצמדות לקיר הבית. קלות המשקל מאפשרת לבצע חיבור חזק ובטיחותי ללא חשש מהתמוטטות הקיר או הפרגולה. החוזק של האלומיניום מאפשר לו לשאת את המשקל של עצמו בקלות לאורך שנים ארוכות.
• לאלומיניום בלאי אפסי והוא נשאר כחדש לאורך שנים.
• מי שלא אוהב את הצבע הכסוף של האלומיניום מוזמן לצבוע אותו בכל גוון שעולה על דעתו. הצבע מוסיף לאלומיניום שכבת הגנה נוספת. ייתכן שתצטרכו לחדש את הצבע כל כמה שנים. חובבי הצמחים מוזמנים לגדל ולטפח צמח מטפס על הפרגולה.
והעיצוב?
האלומיניום הוא לא רק חזק וקל, ואחד היתרונות הבולטים שלו הוא גמישותו הרבה וקלות העיבוד שלו. כתוצאה מכך ניתן לעבד את האלומיניום כמעט בכל צורה שרוצים, וניתן להכין ממנו פרגולות מעוגלות, מכופפות, משולשות או כל צורה אחרת שתעלו בדעתכם, בכל מידה שתעלו בדעתכם.

התקנת פרגולה מאלומיניום

את הפרגולה יש לרכוש, כמובן, מחברה אמינה ומוכרת. למרות קלות החומר, לא כדאי להתקין את הפרגולה לבד ועדיף לתת לאנשי מקצוע מנוסים להתקין אותה במקומה. אם רכשתם פרגולה מאלומיניום, ואתם רוצים להיות בטוחים שהיא לא תתמוטט בשום שלב, תנו לאיש מקצוע להתקין אותה, ולהעניק לכם אחריות מלאה על העבודה ועל הפרגולה עצמה.

 

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך