פרגולה מאלומיניום : זה כדאי!

ישראל היא מדינה שטופת שמש, שלא לומר חמה מאוד, ולא פלא שהפרגולות והסוככים קנו להם מעמד של כבוד אצלנו ונמצאים בשימוש רב. הוספת פרגולה לחצר או במרפסת, מאפשרת לנו ליהנות יותר מהשימוש בהם, ומקררת את האזור בימים חמים. מומחי חברת טרלידור, המובילה בישראל בייצור ושיווק פרגולות ועוד, מרחיבים בנושא.

 

הגנה מהשמש

שני הפתרונות האפשריים לצורך בהצללה הם סוככים או פרגולות. הפרגולה מעניקה הצללה קבועה ועשויה מחומר קשיח, ואילו הסוככים מתקפלים ומלבד שלד אלומיניום הם עשויים מבד או חומר גמיש אחר. הפרגולות הגיעו לכאן מאירופה, שם הן נעשו מעץ. באירופה, בה השמש חמה הרבה פחות, יכולות הפרגולות מהעץ הטבעי להחזיק מעמד שנים רבות, אך בישראל פרגולות העץ חשופות למזיקים רבים, ולשמש כמובן, והבלאי שלהן גדול. לכן רוב הפרגולות מיוצרות היום מאלומיניום, שבין שאר מעלותיו הוא גם עמיד בפני מזיקים, חרקים ונזקי מזג אוויר.

פרגולה להצללה

 

אלומיניום

נמנה בקצרה את מעלותיו של האלומיניום, כדי להבין מדוע הוא מושלם ליצירת פרגולה או סוכך:

  • האלומיניום, כפי שכבר הזכרנו, קל משקל, כך שאפשר לחבר אותו ישירות לקיר ללא חשש, והפרגולה או הסוכך אינם שוקלים הרבה.
  • האלומיניום חזק ויכול לשאת משקלים כבדים על אף קלות משקלו.
  • האלומיניום גמיש וקל לעיבוד, מה שמאפשר גיוון גדול בעיצוב הפרגולה, אך חזק מאוד בתוצאה הסופית.
  • האלומיניום עמיד בפני כל הנזקים האפשריים כמעט: חרקים ומזיקים, מזג אוויר מכל סוג, רטיבות, ואפילו ונדליזם קל.
  • האלומיניום אינו צריך עבודות תחזוקה רבות ולא מתפתחת עליו חלודה, כך שקל מאוד לשמור על מראהו החדש לאורך שנים.

אבל המחיר…

אם המחיר הוא מה שמטריד אתכם אתם יכולים להיות רגועים. האלומיניום אינו חומר יקר, ולכן גם פרגולה או סוכך מאלומיניום לא יהיו יקרים במיוחד, בוודאי לא בהשוואה לפרגולה מעץ. כל עוד תקנו את פרגולת האלומיניום שלכם, או את הסוכך, אצל חברה אמינה ומוכרת, שיש לה ניסיון רב בתחום האלומיניום בכלל ובתחום הפרגולות והסוככים בפרט, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי רכשתם מוצר איכותי, כי ההתקנה תיעשה כראוי והפרגולה תוכל לשרת אתכם לאורך זמן רב

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך