פרגולות אלומיניום – זה כדאי

התקנת פרגולה בחצר או במרפסת הבית מצריכה מחשבה מוקדמת על הצרכים, התקציב ועל סוג הפרגולה שתותקן. פרגולות אלומיניום הפכו בשנים האחרונות לפרגולות מבוקשות ביותר בשל מחירן הזול יחסית לפרגולות העץ, קלות התקנתן ותחזוקתן האפסית, ובשל עמידותן הרבה בתנאי מזג האוויר הארץ ישראלי המגוון. אנשי המקצוע של חברת טרלידור, החברה הבינלאומית לפרגולות, שערים, מעקות וסורגים, מסבירים לנו על היתרונות שבפרגולות האלומיניום.

 

פרגולה קוביות פתוחה

פרגולות אלומיניום – רק יתרונות

המטרה הראשונה של התקנת פרגולה היא, בדרך כלל, הצללה וסיכוך של פינת הישיבה, בין אם היא במרפסת או בחצר הבית. פרגולות אלומיניום קל מאוד לחבר לקיר הבית ולהתקינן במרפסות או כהמשך ליציאה אל החצר, בשל משקלו הקל של האלומיניום. מצד שני, חוזקו של האלומיניום מאפשר בניית פרגולה עומדת במרכז החצר, או פרגולה תלויה במרפסת, ללא חשש מקריסה או נפילה.

גיוון בעיצוב וקלות במחיר

מעלתו השלישית של האלומיניום היא גמישותו הרבה, המאפשרת עיצוב חופשי של הפרגולה, במגוון צורות ומידות, ללא חשש מאיבוד כוחו בשל גודל או צורה לא שגרתית. היתרון הרביעי, שאינו מבוטל כלל, הוא מחירו הנוח של האלומיניום המאפשר התקנת פרגולות במחיר שווה לכל כיס.

קלות התחזוקה של פרגולות אלומיניום

היתרון החמישי של פרגולות האלומיניום היא חוסר הצורך בעבודת תחזוקה. האלומיניום עמיד בפני בלאי, אינו נשחק ברוח, שמש או גשם ויכול לעמוד על מקומו במשך שנים ארוכות. ייתכן כי מדי פעם יהיה צורך לבצע טיפול נגד קורוזיה וצביעה מחודשת, אך מדובר בטיפול אחד כל כמה שנים ולא יותר מכך.

עבודה מקצועית

לא משנה אם תתקינו את הפרגולה בחצר או במרפסת, עם עמודים או בלי, ובאיזה צבע תרצו אותה, העיקר שתקפידו על עבודה מקצועית. לא מומלץ להתקין את הפרגולה לבד, למרות הפיתוי הגדול. האלומיניום אמנם קל משקל והתקנתו נראית פשוטה, אך בשל תנאי מזג האוויר שהפרגולה חשופה אליה, הרוחות, והמשקל שעליה לסחוב, יש לוודא כי העבודה כולה נעשית בידיים מקצועיות, החל מתכנון הפרגולה בידי מעצבים מקצועיים, דרך בנייתה ועד להתקנתה במקום המבוקש. התקנה לא מקצועית של פרגולות אלומיניום תוביל לאבדן האחריות ועלולה לגרום לפרגולה לקרוס או להתנתק מהקיר. במקרה כזה קיים חשש גדול לפגיעה פיזית ובכל מקרה ההשקעה בקניית הפרגולה תרד לטמיון, וחבל.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך