פרגולות מאלומיניום – יפות ואיכותיות

פרגולות מאלומיניום מעניקות חיפוי מושלם למתחמים שרוצים להצליל אותם ולאפשר ישיבה בהם גם כשהשמש בחוץ קופחת מעל הראשים החשופים. לפרגולות העשויות מפרופילי אלומיניום מעוצבים ללא מסמרים, דבק או חלקים מפלסטיק ישנם חוסן ועמידות לאורך שנים.

פרגולות מאלומיניום אינן מתבלות ואינן מתכלות. המראה העיצובי שלהן נשמר גם כשהן חשופות לשינויי מזג האוויר הודות לצביעה האלקטרוסטטית שלהם המעצימה את חוסנן.

פרגולות מאלומיניום מיוצרות ומותקנות על פי דרישת הלקוח על פי המתאר של המיקום שבו היא אמורה לשמש. זה מכבר הוכח יתרונן המובהק של הפרגולות מאלומיניום על פני פרגולות מעץ, המועדות ל’היאכל’ על ידי החום, הרטיבות והלחות. שימוש בפרגולות מאלומיניום מאפשר לחפותן במגוון כיסויים – מבד דק או מחומר קשיח יותר – המשווים להן חזות דקורטיבית.

פרגולות בגדלים שונים, לחזית הבית או למרפסתו, למסתורי כביסה או כקישוט לחלון מוצעות לכם על ידי יצרנית אש אינה חוסכת כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לייצר מוצר איכותי שיתאים לכל השימושים המיועדים לו.

פרגולה שחורה

חומר המשלב רכות וקשיחות
בשנים האחרונות ניכרת העדפה ברורה של פרגולות מאלומיניום בטקסטורות ובעיצובים שונים. מדובר בחומר קל וגמיש, שניתן ליצור ממנו מתארים שונים, מותאמים באופן אישי לדרישות הלקוח ולצרכיו. החומר חסין מפני אש, חודה ותהליכי קורוזיה שונים. ניתן להזמין ולקבל פרגולות שניתנות לקיפול באמצעות גלילה ידנית או חשמלית.

הפרגולות מיוצרות בשלמותן במפעל חברת טרלידור וזוכות לצביעה איכותית ומוקפדת, לאחר סיום תהליכי ההכנה לצבע. צביעה בתנור מהווה ערובה להיות הצבע לא רק ציפוי דקורטיבי אלא שכבה חשובה ומובנית להגברת חוסנו של המוצר.

החברה מציעה מגוון עשיר של פרגולות מאלומיניום לכל מתחם, לרבות לחניות פרטיות. באזורים חשופים לשמש יש חשיבות רבה לתפקיד של הפרגולה בהצללת מתחמים ובהגנה שהן מעניקות הן לבני אדם השוהים בהם והן למכוניות או חפצים אחרים שחשוב לא לחשוף אותם לשמש.

פרגולות מאלומיניום פתוחות או סגורות, מיוצרות על פי כל תקני האיכות והבטיחות, לרבות הקפדה על עומס מותר. אלפי לקוחות נהנים זה מכבר לשבת בשקט ובביטחון מתחת לפרגולות של החברה וזוכים למענה מיטבי של מחלקת שירות הלקוחות בכל נושא.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך