7 צעדים בדרך להתקנת סוככים

סוככים, או בשמם הלועזי – פרגולות, הפכו למחזה נפוץ בישראל שטופת השמש. האפשרות להצללת שטחים מסוימים ולהשתמש בהם גם בקיץ או לחסום את הגשם ולהשתמש בהם גם בחורף, קוסמת לנו, ובצדק. ניתן למצוא סוגים שונים של סוככים בכל מקום – בחצרות פרטיות, במרפסות, בגינות ציבוריות, בבתי קפה, גני ילדים, בכניסה לבתי עסק שונים ועוד. הצוות המקצועי של חברת טרלידור, חברה בינלאומית למוצרי מתכת, מסביר מהם הצעדים שיש לבצע בדרך לרכישת הסוכך המושלם.

פרגולה
  1. הגדירו מסגרת תקציבית – כדאי להחליט מראש על הסכום שביכולתנו להשקיע, ולצמצם את האפשרויות מראש, בהתאם. אם התקציב לא מוגדר מראש, רבים הסיכויים שנחרוג מיכולתנו הכלכלית האמיתית.
  2. הגדרת צרכים – כדאי להגדיר לעצמנו היכן הסוכך אמור להיות מותקן ואיזה פעילויות אנו מתכננים לעשות תחתיו. האם הוא מיועד לישיבה בגינה? להצללה של איזור משחקים לילדים? האם אנו זקוקים לסוכך מתקפל המחובר לקיר או לפרגולה קבועה במרכז הגינה? ועוד. ישנם סוגי סוככים שונים, שמתאימים לפעולות שונות ולצרכים שונים, וכדי למצוא את הסוכך המושלם לצרכים שלכם כדאי לדעת בדיוק מהם הצרכים.
  3. הגדרת השטח – חשוב להגדיר בדיוק את השטח שצריך להיות מוצלל ובאיזה גודל אנו רוצים את הסוכך. הצעות המחיר משתנות לפי סוג הסוכך, החומר שהוא עשוי ממנו, וכמובן- גודלו.
  4. הגדרת הסגנון – כדאי להקדיש זמן למחשבה ותשומת לב להשתלבות הפרגולה במרחב, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם בעסק. הסוכך צריך להתאים לסביבה בה הוא נמצא מבחינה עיצובית, כך שיוכל להשתלב במקום בצורה הרמונית. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום העיצוב לפני ההגעה לחנות.
  5. השוואה – כדאי להשוות לא רק בין הצעות המחיר השונות על הסוכך עצמו אלא גם על עלות התתקנה, תנאי האחריות וכו’.
  6. הבחירה – אם פעלתם לפי כל המוגדר לעיל, הבחירה צריכה להיות פשוטה ביותר ונותר לכם רק לבצע את ההתקנה.
  7. ההתקנה – התקנת סוככים אינה עניין של מה בכך, גם אם יש לכם ידי זהב. בכדי להימנע מעוגמת נפש של נפילת הפרגולה או קריסתה לאחר זמן קצר ובכדי לקבל אחריות על הסוכך, מומלץ, כדאי ועדיף לתת לבעלי המקצוע להתקין את הסוכך.
  8. תיהנו!

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך