שערים חשמליים בהתאמה אופטימלית אל הצרכים הפרטניים

לקטלוג שערים >>

 

מחפשים פתרונות להגברת רמת האבטחה והמיגון של הבית? מעוניינים למנוע כניסת אורחים בלתי קרואים למרחב הפרטי שלכם? רוצים לשמור על פרטיותכם ולמנוע מציצנות מצד שכנים ואו עוברי אורח? או שמא להבטיח בשובכם הביתה שהחניה שלכם פנויה? בנסיבות הללו, כדאי שתשקלו התקנת שער חשמלי.

מבית קבוצת טרלידור מציינים שקיימים כיום מגוון סוגים שונים של שערים חשמליים, מה שמאפשר התאמה אופטימלית אל תוואי השטח והצרכים הפרטניים. בקטגוריה זו ניתן למנות שערים חשמליים חד כנפיים ודו כנפיים, שער פאנלים, שער גלילה, שער מתרומם, כמו גם שערים מתקפלים או נגררים. שערים חד או דו כנפיים כוללים צירים, כשמעל לכול ציר מותקנת כנף הנפתחת ונסגרת כלפי חוץ או כלפי פנים בדומה לדלתות הבית.

שער חשמלי לחנייה

סוגים נפוצים של שערים חשמליים

שערים חשמליים מתקפלים מהווים שדרוג של השערים בעלי הכנפיים. ההבדל ביניהם הוא שבמקום שכול כנף תיפתח ותיסגר כיחידה אחת, הכנפיים מורכבות ממספר יחידות הנפתחות ומתקפלות בצורת אקורדיון. בשערים המתרוממים (שערים מרחפים) נפתחת הדלת על ידי התרוממותה כלפי מעלה במקביל לתקרה בזווית של 90 מעלות.

שער פאנלים הנו סוג של שער מתרומם המורכב ממספר יחידות ונפתח אף הוא בצורת אקורדיון, בעוד ששער גלילה מהווה כמעין תריס חשמלי הנגלל כלפי מעלה במהלך פתיחתו. בנוסף קיימים גם שערים נגררים, שתנועתם נעשית מעל גבי מסילה. יתרונם של השערים הללו נעוץ בהיותם חסכוניים במקום ובפתיחתם נגרר השער לאורך המסילה ולא לתוך מתחם החניה.

כל מה שחשוב לדעת בטרם התקנת שערים חשמליים

כבר במהלך החיפוש אחר שערים חשמליים, כדאי לברר מול וועדת התכנון והבנייה שברשות המקומית בנוגע להליך הביורוקרטי והאם נדרש היתר בנייה, כמו לדוגמה במקרה של חריגת השער אל המרחב הציבורי. סוגיה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת היא התאמת השער לתוואי השטח וגודל המקום הפנוי הנדרש להתקנתו.

באופן כללי, השערים הנגררים, המתרוממים ושערי הגלילה חסכוניים יותר במקום בהשוואה לשערים החד או דו כנפיים. כמו כן, מומלץ לבדוק את חומר הגלם המשמש לייצור השער. מרבית השערים החשמליים עשויים מברזל או אלומיניום.

ככלל, מוטב תמיד להעדיף שערים חשמליים מאלומיניום, מאחר והם עמידים מאוד בתנאי חוץ ואינם מפתחים קורוזיה. יתרה מכך, כשמדובר בשערי גלילה ובשערים מתרוממים, חשוב לעמוד על כך שיהיו עשויים מאלומיניום, שכן משקלו של האלומיניום נמוך יותר, והדבר קריטי כדי לאפשר לקונסטרוקציה לשאת את משקל השער כשהוא מתרומם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך